Vine primăvara, vine Spring SuperBlog! Anul acesta termin cea de-a doua facultate, iar la primul SuperBlog am participat fix când o terminam pe prima. De atunci aș putea spune că am crescut puțin și îmi cunosc mai bine limitele, de aceea vă zic deja de la început că voi participa selectiv la probe. 

    Anul acesta vă zic sincer, nu am vrut să mă înscriu. Am foarte multe lucruri pe cap, de la licență, la proiecte (unele personale, altele legate de social media) și simțeam că nu am multă vreme și pentru asta. Un alt motiv ar fi fost că mă pregătesc pentru ediția de toamă, de aceea blogul meu este în ”reparație”. Sper să revin cu un nou aspect mai fresh și modern cât mai curând, dar anunțul oficial va apărea cât mai repede și pe rețelele mele de socializare. Chiar de aceea, de data aceasta revin sub un alt domeniu. 


    Fără SuperBlog parcă simțeam totuși că nu e primăvară. Nu aveam doza necesară de adrenalină de la F5 sau deadlineuri. Vreau să particip însă de data aceata la probe care chiar îmi stârnesc interesul și se mulează pe interesele mele. Fără materiale de construcții deci de data aceasta. Sper totuși să mă citiți cu drag și de această dată.

    Mi-a lipsit comunitatea, mi-a lipsit familia mea de bloggeri, dar mă întorc! Și din toamnă mă întorc în puteri și mai mari.

    Prin acest articol vreau doar să zic: Mă înscriu la Spring SuperBlog 2022!