Știți deja cât de mult îmi plac hainele de la Bonprix, fiindcă vă vorbesc într-una despre ele, dar niciodată nu mă pot sătura de ele. Ori de câte ori intru pe site, mereu văd ceva nou ce îmi atrage atenția. De data am dat o comandă mai mică, dar cu câteva articole superbe. Am rămas la tema mea obișnuită de haine închise la culoare, doar știți cât de mult ador negrul.


    Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra?

    De-a lungul timpului am reușit să învăț câteva mici trucuri care mă ajută foarte mult înainte de a plasa comenzile. Cel mai important lucru de știut este totuși că site-ul este unul de încredere, 100% legitim. Vei primi cu siguranță toate articolele comandate, iar hainele vor fi într-o stare bună.

    Tot ce am cumpărat eu până acum a fost de o calitate excepțională și fiindcă am dat destul de multe comenzi deja pot deduce că și restul articolelor sunt bune. O singură dată am avut mici probele cu o pereche de pantofi, însă acolo am fost și eu de vină, fiindcă am prostul obicei de a călca pe călcâiul pantofului și s-a dezlipit. De atunci am mai cumpărat botine și cizme cu care umblu chiar și acum fără probleme, deci acela a fost chiar un caz izolat și nu s-a întâmplat asta la primele purtări. Hainele sunt foarte durabile, iar materialele sunt de calitate, la fel și accesoriile. 

    Din experiența mea, mărimile sunt puțin mai mari. Multe articole sunt pe două mărimi, iar în acest caz cumpără o mărime mai mică. Adică dacă ești un 38 la bluze, nu cumpăra un 40/42, îți poți cumpăra liniștită 36/38, fiindcă îți va fi bun. Eu în ultimele luni am reușit să slăbesc puțin și îmi vin chiar și hainele mărimea 36, exact ceea ce am cumpărat acum.

    Livrarea este rapidă. Articolele vor fi expediate repede, de acolo ești însă la mâna curierului. Din fericire cei de la Bonprix se asigură mereu să împacheteze foarte bine toate articolele și chiar dacă vei primi cutia puțin lovită, articolele comandate nu vor suferi. 

    Ce articole am comandat?

    Cred că am avut eu o presimțire bună când am dat comanda, căci am cumpărat un palton și o rochie. Primăvara aceasta ne-a așteptat atât cu vreme bună și mult soare, cât și cu ninsoare și vânt puternic. Cel puțin asta a fost prognoza în ultima vreme în Cluj. Am ales din fericire articole pentru ambele situații și astfel am reușit să port articolele acestea deja cu ocazia unor ieșiri în oraș cu prietenii. 

    Paltonul este unul negru, lung, din stofă. De mult căutam un palton maxi și în sfârșit l-am găsit. La mărimea 42 are 132 cm, de aceea eu îl pot purta doar cu tocuri, dar îți dă un aer aparte. Poate fi accesorizat pentru un look elegant, unul grungy sau chiar stradal. 

Palton Bonprix

    Cum spuneam, am cumpărat mărimea 36 și mie îmi vine perfect. Având doar 1,58 m îmi vine puțin mai lung ca altor fete, deci țineți cont și de înălțime. Materialul este unul foarte bun și chiar dacă nu l-am purtat în mijlocul gerului de iarnă, acesta ține de cald în vremea mai răcoroasă. 

Palton lung stofă

    Celălalt articol a fost o rochiță simplă și foarte simpatică. Aceasta este din colecția Rainbow și e făcută din material reiat. Are gulerul în V, iar la înălțimea mea vine chiar până la genunchi, poate puțin sub. În partea de jos rochia are două volane, ceea ce îi dă un aspect mai special.

Rochie neagră Bonprix

    Pentru poze eu am combinat rochița cu o curea tot de la Bonprix dintr-o comandă anterioară. Am ales să pot pantofi cu toc, căci am ieșit cu prietenele în oraș în acea seară, dar se poate purta cu ușurință și cu bocanci. Chiar plănuiesc să le combin cu noii mei bocanci Dr. Martens 1914. Se vor potrivi de minune.


Rochie reiată neagră Bonprix

    Acestea au fost articolele cumpărate în ultima comandă. Iubesc fiecare articol și abia aștept să le port în noi combinații. Dacă vreți și voi să vedeți cum le voi purta pe viitor, nu uitați să mă urmăriți și pe Instagram. Postez foarte des poze tip ootd, care sper să vă dea și vouă puțină inspirație.