Sunt mereu în căutare de noi parfumuri, mai ales fiindcă îmi place să aleg parfumul în funcție de starea mea de spirit și trebuie să recunosc, trec prin multe emoții. De data aceasta vreau să vă prezint două parfumuri remake: Chanel N°5 și Dolce & Gabbana The One. Ambele sunt de la Cosmetice by Sara. În acest articol vreau să vă povestesc despre parfumul Chanel N°5, iar despre The One vă voi povesti mai multe într-un video pe YouTube. 

    Ambele parfumuri au ajuns la mine destul de repede, în stare foarte bună. Nu au fost sparte sau deteriorate în niciun fel. 

    Cutia este învelită în ambalaj transparent, la fel ca și parfumurile din magazine. Ambalajul arată exact așa cum trebuie, atât cutia, cât și sticluța. 

Remake Chanel no 5

    În cazul parfumului remake de la Chanel, acesta vine în ambalaj de sticlă, dopul parfumului este făcut din plastic, ceea ce poate fi un lucru chiar pozitiv dacă ai tendința de al scăpa. Ambalajul seamănă foarte mult cu cel al parfumului găsit în magazinele de specialitate, din păcate în cazul parfumului meu eticheta este puțin strâmbă. 

    Trebuie reținut totuși că este vorba de un parfum remake, care vine la o fracțiune din prețul celor din magazinele de specialitate de parfumuri, iar dacă luăm asta în considerare, parfumul se comportă chiar bine. 

    Aroma este foarte apropiată de cele găsite în magazinele de specialitate, iar de persistența lui sunt chiar foarte mulțumită. Chiar când am primit parfumurile am vrut să le și testez, iar aroma a rămas pe piele un timp îndelungat. Mie mi se pare că stând puțin pe piele, chiar și 5 minute, aroma este mult mai apropiată de cele din magazinele specializate de parfumuri, decât dacă miroși direct. 

Remake Chanel no 5

    Eu v-aș recomanda să cumpărați parfumuri remake ale brandurilor de renume de la Cosmetice by Sara. Parfumurile le-am primit într-adevăr, acestea au ajung în stare bună și sunt chiar de calitate dacă iei în considerare că este vorba de un remake.