O nouă comandă Bonprix a fost plasată și de data aceasta am ales să iau câteva lucruri puțin mai speciale. Nu am cumpărat de data aceasta haine pe care să le port mai mereu și am ieșit puțin din zona mea de confort, dar m-am distrat la nebunie. 

    De data aceasta am făcut un parteneriat cu Sensation Captures din Cluj pentru poze, iar rezultatul a ieșit de minune, mai ales că în afară de pozele tip fashion am reușit să facem și o mini ședință de cuplu. Astfel pe lângă pozele tip OOTD voi include și câteva din arhiva personală, dacă o pot numi așa. 

    Am cumpărat câteva haine care de data aceasta pe care nu le-aș putea încadra într-un anumit sezon, fiind vorba de un pulovăr, o rochie și un blazer.

Ținute altfel cu haine Bonprix
 

    Încep cu pulovărul, fiind vorba de singurul articol care l-aș putea încadra la îmbrăcămintea de toamnă-iarnă. Am cumpărat mărimea 32/34, știind că pulovărele de pe site sunt pentru mine destul de oversized. Cealaltă variantă ar fi fost mărimea 36/38, iar la momentul de față eu aș spune că sunt mărimea 36 în magazinele din mall (bineînțeles, depinde de magazin și de modelul ales).

    Pulovărul este foarte comod și pufos, nu extrem de călduros, dar numai bun dacă afară este mai frig, dar știi totuși că vei petrece timp și înăuntru. Cel mai bun exemplu aici ar fi mersul la facultate pentru mine. M-a atras din prima mâneca puțin mai atipică, iar când a ajuns la mine pulovărul m-a bucurat să văd că acesta arată ca în imagine. 

Pulovar gri Bonprix

    Următorul articol ar fi blazerul. Am ales să cumpăr un blazer roz să dau o pată de culoare garderobei mele predominant negre. Culoarea este foarte plăcută, fiind vorba de un roz pastel. Tot timpul am fost invidioasă pe fetele care pot purta astfel de articole, căci arată extrem de încrezătoare și puternice, de aceea acest articol a fost un must pentru mine. 

Sacou roz Bonprix

Sacou roz Bonprix

    Am ales mărimea 34 și chiar cred că a fost cea mai bună alegere. La mâini și spate vine chiar bine, în față este poate încă puțin larg, deci ideal este pentru fetele cu mai mult bust (eu nu fac parte din această categorie din păcate). Un minus pentru mine este că materialul se șifonează foarte ușor. Este vorba de un blazer destul de subțire și ideal ar fi pentru seriale de vară târzie, dar îl poți purta oricând dacă îl combini cu articolele potrivite. 

Sacou roz Bonprix

    Cum am vrut o ținută puțin mai casual, am asortat blazerul cu pulovărul din această comandă, o fustiță scurtă și plisată gri și niște ghete. 

    Ultimul articol este rochia. Probabil este mai mult o rochie de vară, dar mânecile lungi și rochia lungă în sine m-au făcut să le ales pentru pozele de toamnă. La 1,58m ai mei rochia ajunge chiar până la pământ. Mărimea este 34 și vine chiar superb. Culoarea este una foarte interesantă și numai bună pentru încă un strop de culoare în garderobă. Trebuie să recunosc că aceste pasteluri îmi plac chiar foarte mult. 

Rochie verde pastel Bonprix

Rochie verde pastel Bonprix

Rochie verde pastel Bonprix

    M-am distrat cel mai bine cu această ținută. Primul meu gând a fost că ar merge pentru un look boho sau chiar cottage core, dar am ales să-i dau puțin mai mult din personalitatea mea și l-am asortat cu niște ghete negre. Vă zic sincer că rezultatul chiar m-a surprins și din fericire acest look s-a potrivit bine și cu stilul prietenului meu. 

Rochie verde pastel Bonprix

    Acestea ar fi ținutele, produsele cumpărate și pozele finale. Pentru un sneak-peak la articolele mele de blog de tip fashion mă puteți urmări și pe Instagram, căci acolo postez mereu pozele cu ceva timp mai repede. Cum vi se par articolele alese? Dar outfiturile finale?