A sosit din nou acea perioadă a anului care îmi plăcea la nebunie când eram adolescentă: cumpărarea cadourilor de Crăciun. Pe atunci primeam de la părinți o sumă modestă de bani și din banii lor le cumpăram cadouri. Acum am mai crescut și uite că nu mai primesc bani de la părinți, dar nu mă pot întoarce acasă în seara de Crăciun fără niște cadouri foarte meticulos gândite. 

    De asemenea, am mai descoperit un lucru în ultimii ani. Cu cât trec anii, cu atât și gusturile mele devin mai scumpe. Nu doar că vreau să ofer cadouri cât mai sofisticate (poate am epuizat deja stocul celor ieftine și acceptabile în adolescență), dar am ajuns și eu pe propria listă de Moș. La urma urmei, merit și eu o mică atenție în această perioadă a anului.

    Să fii student la Cluj nu te lasă însă cu un buget prea mare în această perioadă a anului, deci am apelat la singura soluție la care m-am putut gândi: vânătoarea de reduceri. 

    Din păcate la noi reducerile de Black Friday nu sunt cele mai atrăgătoare, deci să găsesc cadouri la prețuri bune care chiar merită cumpărate nu este deloc ușor. 

    Am dat însă recent peste un site foarte fain, unde găsești cele mai bune oferte. Pe Castana.ro sunt reduceri de care chiar merită să profiți, iar cel mai bun lucru este că ofertele sunt valabile tot anul.

Ce este Castana.ro?

    Este vorba de un site unde găsești tot felul de oferte, pentru orice ocazie. Găsești aici oferte de la seturi de pixuri BIC, calculatoare, genți, electrocasnice și pantofi, până la grătare de grădină sau chiar diverse servicii.

Castana.ro


De ce e special acest site?

    Castana.ro nu este efectiv un magazin, unde ori prinzi oferte, ori nu. Este vorba de o platformă unde utilizatorii pot încărca diverse oferte găsite chiar de ei. Nu trebuie să fie neapărat vorba de un produs la reducere, ci poarte fi și un produs ieftin, dar de calitate superioară. Important este să fie ceva ce atrage atenția cumpărătorilor. 

    Aspectul important este că utilizatorul este în centrul atenției. Ei pot:

  • pune noi oferte pe site
  • vota ofertele

De ce să votezi oferte?

    Voturile te vor ajuta să găsești lucrurile care merită cumpărate cu adevărat. Lucrul inovativ la acest site este că se bazează pe un sistem de grade. Cu cât este mai fierbinte castana, cu atât e mai bună oferta. Dacă o anumită ofertă nu este avantajoasă aceasta se va răci și cu timpul va dispărea automat din listă.

Castana.ro


De ce să pui oferte pe site?

    Mie îmi place să-mi anunț comunitatea pe rețelele de socializare dacă găsesc o ofertă bună la un produs, iar răspunsurile pozitive mă fac să împărtășesc și mai multe oferte. Consider că dacă mie îmi place ceva, poate și altcineva se poate bucura de acel lucru. (Karma...)

Oferte

    Pentru persoanele care nu vor să facă asta doar din buna lor voință am totuși o veste bună. În perioada 10 noiembrie – 10 decembrie 2021, primii 50 de utilizatori înscriși pe Castana.ro, care contribuie cu minim 10 oferte apreciate de comunitate (minim 10 voturi pozitive), vor primi automat un voucher în valoare de 50 RON pentru cumpărături efectuate pe platforma eMAG.

De ce să devii membru?

  • Poți discuta asupra ofertelor alături de ceilalți membri din comunitate
  • Activitatea ta, postarea de oferte și implicarea în discuții te va ajuta să crești în rang
  • Poți seta categorii preferate și astfel să fi notificat de fiecare dată când o ofertă bună apare
  • Poți salva oferte ca favorite și le poți accesa oricând extrem de ușor
Castana functionare

Alte lucruri ce mi-au atras atenția:

    Pe site găsești mai multe informații despre oferte în afară de cât de fierbinți sunt acestea. Lângă anunț poate scrie și dacă este vorba de un anunț vechi, pe care ori nu îl vei mai găsi, ori acesta se va fi schimbat sau chiar dacă e vorba de un anunț expirat. 

    De exemplu eu am găsit o bluză The North Face la reducere care mi-a atras repede atenția. De obicei echipamentul de drumeție este extrem de scump, mai ales cel de calitate, iar oferta a fost una excepțională. Bluza a fost redusă de la 370 lei la 120. Intrând pe site nu am găsit chiar această ofertă, dar am găsit totuși una foarte apropiată: bluza era la 125 lei. 

Reducere

    La ce te ajută o ofertă expirată? Ei bine, vezi și tu la ce preț poate coborî un anumit produs, iar dacă vrei, te poți abona și la newsletter-ul Best of 50’s (peste 50 de grade, 50% reducere sau sub 50 lei) și ofertele de neratat ajung direct în inboxul tău.


    Astfel eu am reușit să rezolv problema cadourilor de Crăciun pentru anul acesta cu ajutorul ofertelor de pe site și cu siguranță voi continua să folosesc acest site tot anul.