Bine v-am regăsit dragilor. Știu că în ultima vreme am luat o pauză destul de mare de postat, atât aici, cât și pe Instagram, dar am avut o perioadă extrem de încărcată și solicitantă psihic și emoțional. Chiar mă gândesc să scriu mai târziu și un articol despre asta, dacă vă interesează, dar până atunci revin cu vești bune și un articol care îmi este foarte drag mie, așa cum e de altfel și acest proiect.

    De ceva timp am dat o nouă comandă la Bonprix, dar lucrurile s-au complicat puțin și a ajuns mult mai târziu, decât mă așteptam, astfel intercalându-se cu câteva probleme personale. Chiar de aceea vin abia acum cu acest articol, de care în schimb sper să vă bucurați, așa cum o faceți de obicei cu acest gen de articole. 


    În noua mea comandă am primit două rochițe pur și simplu superbe, un bralette excelent și o bluziță din dantelă, despre care în schimb voi vorbi abia mai târziu, căci nu am avut încă ocazia să o port. Vremea nu a ținut deloc cu mine în ultimul timp, nu știu pe la voi cum a fost, dar aici a plouat foarte mult în ultimul timp.

    Prima rochie este una portocalie, destul de simplă, dar care pe mine m-a cucerit din prima. Chiar luni merg în sfârșit în concediu și va fi în bagaj cu siguranță. Rochița este cu elastic și este un portocaliu cărămiziu perfect atât pentru vară, cât și pentru toamnă. Este lejeră și foarte plăcută. În ultimul timp am pierdut puțină greutate, astfel de data aceasta mi-am cumpărat numărul 36/38 și îmi vine perfect.



    Am ales să port cu rochița niște cizmulițe negre, o curea neagră și bineînțeles o geantă neagră. Am petrecut o seară foarte bună în oraș, iar faptul că purtam haine comode chiar m-a ajutat.

    Următoarea rochie este una cu model înflorat. Pur și simplu ador acest tip de rochii și nici aceasta nu m-a dezamăgit. Materialul este foarte comod și vine foarte bine. Aceasta este mărimea 34 și îmi vine bine la cei 1,58 m și aprox. 55 kg.


    Această rochie are niște nasturi, deci am ales să o combin cu niște pantofi maro (tot de la Bonprix, încă din prima comandă dată) și o poșetă micuță maro. Rochia are și mâneci bufante, ceea ce dă un aer mai jucăuș și feminin ținutei întregi.

    Ultimul articol este bustiera superbă din dantelă. De când am slăbit, port bustiere și pe post de bluze, iar aceasta va fi de asemenea în bagajul meu pentru mare. O ador și am purtat-o deja de nenumărate ori. Este cu adevărat comodă, oferă suportul necesar și este relativ modestă (pentru o bustieră sau un crop top în orice caz). 

    
    Acestea au fost articolele primite în noua comandă. Vă promit că de îndată ce voi putea, voi purta și bluzița din dantelă și voi lăsa un link spre postarea de pe Instagram. 

    Vouă cum vi se pare noul haul? V-a atras ceva atenția?