Pe timp de vară îngrijirea părului este foarte importantă pentru mine. Părul meu poate deveni foarte deshidratat din cauza căldurii excesive, a soarelui puternic și să recunoaștem, de la toate acele ieșiri la bazin. Părul meu este ondulat, cu firul mai gros, iar hidratarea importantă și pentru a preveni frizz-ul, care apare așa ușor.

               De curând am primit câteva produse noi spre testare de la Herbal Essences și chiar dacă le-am descoperit abia recent, au intrat repede pe lista mea de favorite. Am încercat gama lor Coconut Milk, care are la bază uleiul de cocos. Din rutină face parte șamponul, masca de păr, balsamul și uleiul hidratant.

               Toate produsele au o aromă foarte plăcută și am primit compliment de la prietenul meu pentru aroma plăcută a părului meu chiar la mai mult timp după spălare. Produsele conțin 90% ingrediente naturale și chiar conțin ingredientele de pe ambalaj, adică au în compoziția lor de exemplu ulei de cocos natural. Produsul este astfel blând atât cu părul tău, cât și cu natura.

               Șamponul îl folosesc pentru a-mi curăța scalpul și încerc să nu curăț excesiv și firul de păr, pentru a nu-l deshidrata. Produsul este foarte blând cu scalpul meu și nu îl irită, ba chiar oferă și hidratare.

               Pasul al doilea pentru mine este folosirea măștii. Îmi place foarte mult această mască, deoarece hidratează firul, dar nu îl încarcă și face descurcarea părului foarte ușor. Acesta este un pas important pentru părul meu ondulat, care nu mai vede peria până la următoarea spălare.

               După masca de păr folosesc balsamul, pe care îl clătesc doar parțial, ca să mai rămână produs în păr pentru extra hidratare. De asemenea, las puțin balsam ca părul meu să nu facă prea mult frizz.

               Ultimul pas este aplicarea uleiului de păr. Acest pas ajută cu frizz-ul, dă părului un aspect hidratat, sănătos și strălucitor. Este important ca atunci când folosiți ulei de păr să nu folosiți prea mult, altfel veți putea începe rutina de la început. Eu aplic undeva în jur de 5 fâsuri J.

Cu 90% ingrediente de origine naturală, produsele Herbal Essences au devenit ușor preferatele mele. Produsele sunt cruelty-free, ambalajul este reciclabil, iar toate ingredientele sunt sigure. Eu le recomand din tot sufletul, căci sunt geniale.