A ajuns o nouă comandă de la Bonprix și după ceva timp am reușit și eu să scot hainele de vară în razele soarelui călduros. În prima săptămână mă uitam la coletul desfăcut și tot așteptam să se încălzească vremea să pot ieși odată cu noile haine. Aveam în plan și o călătorie în Grecia, care din păcate s-a amânat în ultima clipă, așa că a trebuit să regândesc puțin ținutele.

    De data aceasta am comandat două rochițe superbe (speram să le port pe plajele din Grecia), un tricou și o pereche de pantaloni scurți. Cum călătoria mea ar fi fost practica de la facultate, pantalonii scurți cargo ar fi venit cu mine și pe Olimp, dar îi voi duce în toamnă dacă mai plecăm.

    Prima rochiță m-a prins cu modelul ei interesant și culoarea neutră. Este o rochie foarte lejeră și comodă, pe care cu siguranță o voi duce cu mine vara asta la mare. Am asortat-o de data aceasta cu o curea simplă (ideală ar fi fost una maro, dar am slăbit destul de mult în ultima vreme și cureaua neagră a fost singura care îmi era bună) și cu o pereche de teniși.



    Dacă vă gândiți totuși să luați rochița, aveți grijă la mărimi. Cum v-am obișnuit deja, eu recomand să luați o mărime mai mică la ei ca de obicei, dar rochița fiind oversized mie îmi place mai mult să fie mai mică chiar și cu două mărimi. 


    Următorul articol este tot o rochie, dar una puțin mai elegantă. Este tot una lejeră de vară, dar cu ea mă pot imagina chiar și la un eveniment, nu doar pe plajă sau în oraș. Rochia vine în mai multe variante de culoare, eu am ales-o bineînțeles pe cea bleumarin, dar o ador și pe cea galbenă.

    Ador la model și la materialul din care e făcut că se mulează foarte elegant pe corp, ascunzând părțile care nu îmi plac și scoțând în evidență părțile frumoase. Rochia se poate lega la spate, astfel se ajustează la orice siluetă. Este articolul meu preferat din toate comenzile de până acum.


    Și după cum mă cunoașteți pe mine, bineînțeles a trebuit să cumpăr și câteva articole mai sportive/ casual, pe care le port cel mai des. Am căutat astfel de pantaloni scurți pe extrem de multă vreme și abia acum am găsit ceva ce îmi place cu adevărat. Știți deja că eu am talia mică, dar partea bazinului destul de lată, astfel îmi este greu să găsesc pantaloni care îmi vin bine și sunt comozi, dar de data aceasta am dat peste jackpot.

    Pantalonii sunt lejeri, nu au buzunare care să arată ciudat (aceștia sunt așezați exact unde trebuie) și se pot lega în talie, ceea ce pentru mine înseamnă enorm. Am combinat pantalonii cu un tricou casual și ținuta a fost gata.

    La final rămâne tricoul. Dacă nu v-ați dar seama din poza anterioară, îmi plac tricourile cu printuri mai diferite și ieșite din comun. Alegerea aceasta a fost deci foarte simplă pentru mine. Asemănător ținutei anterioare, am ales să combin bluza colorată cu o fustă în stil cargo neagră, potrivită de minune stilului meu.

    Chiar dacă sunt zile în care îmi place să fiu mai elegantă, stilul casual este cel mai potrivit pentru mine. La tricou se aplică regula de o mărime mai mică, în plus este vorba de un fit puțin mai oversized, deci pentru un aspect „normal” aș spune să îndrăzniți să luați articolul mai mic chiar și cu două mărimi.

    Materialul în sine este foarte plăcut și comod.

    Știu că ați așteptat deja noul articol și vă mulțumesc pentru tot feedback-ul pozitiv de pe Facebook și Instagram. În sfârșit aveți acum mai multe informații despre ținutele mele și fiecare articol în parte. 

    De data aceasta ne vom revedea foarte curând, promit asta. Un nou articol este deja în plan, însă chiar dacă sunt la final cu examenele, tot trebuie să termin cu ele. În vară revin cu noi forțe și noi articole.