„Acasă” a început să devină un cuvânt de care se teme lumea. Chiar dacă poate ne este bine în casă, mintea noastră cu siguranță s-a săturat de monotonie. Nu mai vrem să stăm închiși între patru pereți fiindcă ne interzic unii că nu putem ieși, căci chiar dacă am putea cu siguranță nu am fi afară non-stop. Starea sănătății mele mintale nu mai e cea veche, recunosc, așa cum probabil a simțit pe pielea sa multă lume deja. Eu am însă un mic avantaj față de restul. Sunt introvertită. 

    Chiar dacă am și eu zile mai grele în care dorul de ducă m-ar împinge de la spate să merg cât mai departe, în marea majoritate a timpului chiar prefer să stau acasă. Personalitatea mea însă nu este singurul motiv pentru care am un mic avantaj: am și o casă în care mă simt bine. 

    Dacă până acum era important să te simți bine în pielea ta, încet-încet casa ta va deveni o extensie a ființei tale. Acum trebuie să te simți bine și în camera ta, în casa ta, în cartierul tău sau chiar orașul tău. Eu am avut marele noroc de a-mi construi o casă exact așa cum visam încă din adolescență. 

    Un Paradis Personal

    Am găsit un teren foarte bun, la marginea orașului într-adevăr, dar aproape de pădure. Mereu am vrut să am o casă înconjurată de brazi. Când am ieșit prima dată să văd terenul deja aveam în minte tot planul casei. Nu am stat mult pe gânduri și în scurt timp ne-am apucat să facem dintr-o bucată de pământ un Paradis Personal.

    Totul părea să meargă ca pe roate, până au apărut la orizont câteva probleme personale care ne-au dat peste cap tot planul bine pus la punct. Ne-am gândit să amânăm tot proiectul la care am muncit atât de greu. Urma ca Paradisul Personal să rămână doar un vis. 

    Lucrurile s-au schimbat

    Din fericire nu suntem genul de oameni care ne dăm bătuți prea ușor. Astfel după șocul inițial am realizat că trebuie să privim lucrurile dintr-un alt unghi. Plănuiam să cumpărăm materialele pentru casă din hipermarketuri, unde chiar dacă am căutat niște oferte bune, am realizat destul de repede că nu a fost chiar alegerea potrivită.

    Aici vine bineînțeles și partea în care vă zic că în tot răul e și un bine, căci dacă nu întâmpinam acele probleme nu am fi realizat niciodată că eram pe cale să aruncăm o sumă foarte mare de bani pe fereastră, doar fiindcă nu ne-am documentat îndeajuns. 

    Vindem-Ieftin.ro

    Am găsit site-ul Vindem-Ieftin.ro, unde am găsit materiale de construcții de o calitate excepțională la prețuri foarte bune. Noi chiar aici am întâmpinat original cele mai mari probleme, căci dacă găseam produse de calitate acestea erau mult prea scumpe, dar dacă tăiam din preț nu ne permiteam materiale durabile. Amândoi suntem perfecționiști și nu ne-am putut permite să tăiem din calitate.

Vindem-Ieftin

    Secretul lor este de fapt unul foarte simplu: scurtează drumul de la producător direct la tine. De aceea calitatea materialelor de construcții va rămâne aceeași, tu nu vei mai plăti însă costurile multiple de transport către diverse magazine și nici toate taxele care se percep la depozitarea materialelor. Ba mai mult, prețul materialelor cumpărate poate scădea în funcție de cantitatea comandată. 

    Vă puteți da seama că noi am reușit să economisim o sumă destul de frumoasă, mai ales dacă luăm în calcul că am construit toată casa cu materialele cumpărate de la ei. 

    Chiar e adevărat?

    La început prețul redus al materialelor ne-a pus puțin pe gânduri. Poate materialele sunt de o calitate mai proastă, doar de ce ar fi acestea mai ieftine? Chiar dacă am încercat să îmi explic că totul este de fapt foarte logic, căci toate costurile peste care voi sărea dacă comand prin ei direct de la producător vor scădea, parcă mi s-a părut o ofertă mult prea bună ca să fie adevărată, mai ales după tot necazul prin care am trecut. Apoi am găsit însă pe site-ul lor și recenzii video de la cumpărători mulțumiți. Asta pe mine chiar m-a convins să apelez la ajutorul lor. 


    Poate îți pui totuși întrebarea: e ce să nu comand eu direct de la producător? Ei bine, în primul rând pentru că tu ai da o singură comandă, Vindem-Ieftin.ro plasează comenzi într-una, astfel ei îți vor putea obține cele mai bune oferte. În al doilea rând, dacă vrei să mai ai bani pentru a cumpăra acele materiale, presupun că trebuie să și lucrezi. Lângă un job și multe alte probele ce pot apărea neașteptat în viața ta, nu cred că ai avea timpul necesar. Grupul dedicat VIP a fost un uriaș ajutor pentru noi. Despre asta v-am povestit însă mai demult într-un alt articol pe care îl găsiți aici. Pe scurt însă:

  • ai parte de consultanță prioritară
  • economisești timp și bani
  • ai totul într-un singur loc (poți adăuga arhitecții, constructorii sau chiar designer-ul în grup).

    Am un cămin, nu doar o casă

    După multe suișuri și coborâșuri, am în sfârșit o casă de vis. Cu siguranță drumul parcurs nu a fost unul ușor, dar chiar cred că toate greutățile m-au făcut doar să fiu mai mândră că am reușit. Și am reușit mai bun din mai puțin. 

    Casa mea arată chiar mai bine decât credeam vreodată. Interiorul este amenajat așa cum îmi place mie, iar exteriorul pe lângă faptul că arată foarte bine, se și potrivește în peisaj foarte bine. Am reușit să cumpăr totul dintr-un singur loc. De la parchet, jaluzele și faianță, până la tencuiala decorativă sau țigla metalică Bilka, toate le-am cumpărat prin intermediul Vindem-Ieftin.ro.

    Să am un loc al meu, de care sunt îndrăgostită m-a ajutat chiar foarte mult în această perioadă. Pot sta în casa în care mă simt iubită, apreciată și mai presus în siguranță fără orice griji. Aici îmi voi crea cele mai frumoase amintiri, ba chiar am început deja o aventură de neuitat. Casa mea chiar este o continuarea a mea: a trupului meu, a minții mele, a sufletului meu. Aici mă simt bine. 





Articol scris pentru Spring SuperBlog 2021. Proba 3.





*Surse poze: Vindem-Ieftin.ro