A sosit din nou acea perioadă din an în care trebuie să îți pui marea întrebare: „Să mă înscriu din nou la SuperBlog sau nu?”. Răspunsul nu vine niciodată ușor, dar odată ce ai prins gustul competiției îți este tare greu să te lași. În cazul în care și tu te întrebi care ar fi alegerea potrivită sper ca acest articol să te ajute puțin. Acum un an am scris un articol despre principalele motive pentru care să NU te înscrii la competiție (acesta rămâne articolul meu preferat de pe blog până în ziua de azi), anul acesta voi face însă opusul.

    Mulți spun că temele pe care trebuie să le abordăm sunt foarte grele și complicate, acesta fiind principalul motiv pentru care nu vor să se (re)înscrie. Îți prezint totuși 5 ocazii în care temele abordate și documentarea pentru ele m-a ajutat în viața obișnuită.

1. Energia alternativă

    Anul acesta am la facultate cursul de Energie neconvențională și deja am folosit câteva informații peste care am dat în cadrul unor probe din competiție. Am avut ocazia de a citi despre mașinile electrice, despre care am ținut și o mini-dezbatere la un curs, dar m-am documentat de-a lungul anilor și despre casele care folosesc surse alternative de energie, cum ar fi cea eoliană sau solară. Am luat drept exemplu casa lui George Buhnici, care este un model pentru mine până în ziua de azi. 


2. Casa ideală

    Am descoperit de-a lungul anilor niște site-uri chiar superbe cu tot felul de articole pentru casă. În ediția de toamnă de anul trecut i-am descoperit de exemplu pe cei de la Favi, de care m-am îndrăgostit pe loc. Am găsit cu ajutorul lor piese de mobilier pe care le caut de foarte multă vreme, însă nu găseam nimic în bugetul meu. În afară de ei am avut chiar multe companii care se ocupau de mobilă, articole decorative, electrocasnice mici sau mari, dar și multe altele.



    În afară de asta, acum știu și cum ar fi construită casa ideală, ba chiar și unde ar fi amplasată. 

3. Cunoștințe de geografie

    Fie că este vorba de locuri necunoscute de mine din țară sau din afara țării, am aflat de foarte multe locuri noi. Chiar dacă acum nu mai este actual, în trecut am avut foarte multe teme date de Christian Tour în care ne-au propus să „călătorim” puțin. În acele călătorii am aflat de foarte multe atracții turistice superbe, iar acum când aud de unul din acele locuri, mă duce mereu gândul la această competiție. 


    Acum când îmi povestesc prietenii pe unde au fost sau unde vor să meargă știu la ce parte a lumii se referă. Mi-am folosit aceste cunoștințe și la facultate când am discutat despre niște locuri mai deosebite de pe planetă.

4. Idei de cadouri

    În competiție am dat peste foarte multe magazine online, unde mereu văd ceva nou. Foarte des văd câte un articol pe un site care îmi aduce aminte de cineva, iar în acele cazuri încerc să notez undeva acel articol. De foarte multe ori mă întorc ori la site-ul pe care am văzut articolul respectiv, ori caut ceva asemănător, dar ideile rămân mereu cu mine. 


5. Retrăiesc amintiri

    Unele teme ne provoacă să facem o călătorie pe tărâmul amintirilor, iar acelea sunt mereu preferatele mele. Mi-am adus aminte de foarte multe lucruri pe care aproape le-am șters deja din memorie, ba de foarte multe ori o mai întreb și pe mama cum a fost câte un eveniment de care nu îmi aduc aminte prea bine. Acele discuții cu ea sunt cele mai frumoase și mă bucură faptul că pot să petrec cu ea câteva momente de calitate în care depănăm amintiri. 


    Au fost și probe pentru care am căutat poze mai vechi, iar și acelea au trezit câteva amintiri. Câteodată mai digitalizez câte o poză pentru a fi inclusă în articol, iar pe acelea le regăsesc des prin diverse foldere pe laptop și retrăiesc clipele frumoase. 


    Ca să mai învăț câteva lucruri noi, am decis să mă înscriu și anul acesta în competiția Spring SuperBlog, iar dacă vrei să participi și tu, poți citi mai multe detalii aici