În decembrie am avut ocazia de a testa noua paletă Pearlesque de la Avon în cadrul unei campanii BUZZStore. Pentru a obține noua paletă am dat o comandă la Avon care conținea un produs social, iar fiind aproape de Crăciun chiar m-a bucurat această inițiativă a celor de la Avon împreună cu BUZZStore. Campaniile sociale îmi sunt foarte dragi și comand mereu când găsesc ceva care să îmi placă. 

    Fiind mare iubitoare de cafea, am decis ca de data aceasta să îmi cumpăr cana pentru călătorii din Campania Respectului. Această campanie este destinată ajutării victimelor abuzului domestic. Poți ajuta și tu oricând cumpărând un produs din această categorie de la reprezentantul tău, căci profitul din urma acestor produse merge către ajutarea celor care au nevoie. 

Avon campanie sociala

    Cana în sine mi se pare foarte drăguță, iar inscripția chiar impresionantă. Se recomandă să nu se folosească cu produse fierbinți și nu se pune în cuptorul cu microunde sau mașina de spălat. Eu încă nu am încercat-o, fiindcă nu am avut ocazia, dar cu siguranță o voi pune la încercare pe viitor. 
 
    În campania anterioară am cumpărat și un ruj roșu superb, de care sincer nu aveam nevoie, dar mi-a plăcut chiar foarte mult ambalajul și faptul că pot ajuta o cauză bună. Eu vă îndemn și pe voi să cumpărați astfel de produse ori de câte ori aveți ocazia. Să trecem totuși la paletă. 

    Paleta Pearlesque este o paletă pentru față și ochi.  O găsiți și sub denumirea de paletă Treasure. Aceasta conține un iluminator (cel mare) și 8 nuanțe de fard de ochi. 3 dintre nuanțe sunt sidefate (merg spre glitter), iar una din nuanțe este destul de mată cu o tentă de sidef. Celelalte 4 nuanțe sunt mate. 

Paleta Peralesque Avon

    Am un sentiment mixt despre această paletă, la fel ca despre majoritatea paletelor Avon. Sunt decente, dar nu pot zice că sunt preferatele mele. Aș zice că sunt niște palete pe care le-aș recomanda mai mult începătorilor, poate chiar adolescentelor, care abia cochetează cu machiajul. Cel mai mult mă deranjează totuși raportul calitate-preț. La prețul pe care îl au paletele Avon găsești chiar mai multe palete Revolution, care mie mi se par mai pigmentate. Dacă luăm prețul întreg al acestei palete (130 lei) pot zice că mi-am cumpărat la același preț (la reducere) o paletă Make Up For Ever.

    De culorile mate nu sunt mulțumită. A 4-a culoare din primul rând și a treia din al doilea (nu avem nume pentru nuanțe) nu se văd de loc pe pleoapa mea. Cu restul culorilor eu am folosit un primer de la NYX, care m-a ajutat mult în a reda culorile cum apar și în paletă. De nuanțele sidefate nu prea pot să mă leg, de acelea sunt chiar mulțumită. Acelea se văd superb chiar și fără primer. La fel și iluminatorul: este printre preferatele mele de la Avon. 

    De asemenea în realizarea machiajelor am folosit pensule de calitate de la Morphe, nu pensule oarecare. Mi s-a reproșat faptul că nu folosesc eu bine paleta, dar atât timp cât cu alte palete și în rest același echipament pot obține cu alte palete un look frumos și culori vibrante chiar nu consider că vina ar fi a mea. 

    Avon îmi place foarte mult ca brand. Chiar azi a ajuns la mine noua comandă și am realizat că sunt la ei de 5 ani și în fiecare lună dau câte o comandă, fie aceasta mai mică sau mai mare. Produsele lor de skincare îmi plac mult, mai ales gama distillery, la fel și parfuurile și gelurile de duș. Mai demult iubeam și balsamurile, dar cu noua metodă nu pot să le folosesc. În materie de machiaj ador rujurile lor, creioanele de ochi și produsele din gama Power Stay (mai ales fondul de ten). Iubesc și produsele K-beauty, iar mascara lor e genială. Am încercat foarte multe variante și sunt foarte mulțumită de ele, mai ales de cele 5 in One Lash Genius Mascara. Din acestea chiar am primit noile variante colorate recent și abia aștept să le testez. 

    Am realizat cu această paletă două look-uri diferite. Nu a fost imposibil de lucrat cu paleta, cu siguranță, dar repet, raportul calitate-preț nu este unde mi-aș fi dorit eu, mai ales că paleta în sine e superbă. În primul machiaj m-am lăsat inspirată de sirene și solzii de pește, la care m-a dus cu gândul ambalajul superb. 
Paletă pentru ochi și față Treasure

    Am aplicat baza de la NYX după care am folosit nuanțele de roz și albastru pe pleoape și ten. Pentru un efect mai puternic și magic am folosit un eyeliner alb de la NYX pentru conturarea ochilor. De asemenea am adăugat și niște ștrasuri pentru unghii tot de la Avon. Acestea sunt aurii și pe mine mă duc cu gândul la o comoară din adâncul oceanului, lucru sugerat și de numele paletei: Treasure. 
    
Look paleta Peralesque Avon

    Pentru al doilea machiaj am folosit nuanțe neutre și am încercat să accentuez ochii doar prin folosirea puțin mai grafică a fardului maro, care de altfel este destul de bun, în special folosit cu bază. Eu nu obișnuiesc să fac machiaje mai speciale, îmi place să rămân la culori cât mai simple, dar în special la forme simple, însă mi-a plăcut foarte mult să mă joc și cu acest look.

Review paleta Peralesque Avon

    În cazul ambelor machiaje am ales să folosesc nuanțe de ruj cât mai simple și naturale, să nu atragă atenția de la ochi. În cazul celui de-al doilea machiaj chiar m-a surprins efectul de lifting și de lungire a machiajului. Chiar mi se pare că mi-a schimbat complet fața. Ulterior am observat că era nevoie de mai mult blending, dar vă zic sincer că m-am grăbit puțin cu machiajul. 

Avon Treasure palette look


    Per total această paletă este una destul de bună dacă o compar cu alte palete Avon. Sunt te piață foarte multe palete pe care le întrece (îmi trec prin minte de exemplu paletele marcă proprie Marionnaud), dar nu se compară cu altele la același preț, dar de calitate superioară. Trebuie doar să știm să căutăm produse de calitate (nu demult am cumpărat paletă Jeffree Star x Morphe cu 90 lei).

    La finalul zilei chiar nu contează cu ce ne machiem, atât timp cât nouă ne place rezultatul și ne simțim bine (sau aș putea zice că la finalul zilei nu contează cu ce te machiezi, atât timp cât te și demachiezi). Voi reveni foarte curând cu un nou review și poate cu alte articole, dar până atunci mă puteți urmări de Instagram, unde am făcut mari schimbări recent. Hai și tu să vezi dacă ceea ce îți ofer e pe placul tău (sau pur și simplu dacă ești pasionată de skincare, căci schimbările majore privesc cel mai mult acest aspect al paginii mele). Ne revedem curând! Salut!




Disclaimer: Am primit paleta în cadrul campaniei Avon x BUZZStore, asta încă nu afectează modul în care vorbesc de produs. părerea mea este 100% sinceră.