Cum anul acesta a fost despre statul în casă, am decis să încerc lucruri noi într-un mod puțin mai diferit. În locul unor experiențe noi, de data aceasta m-am bazat pe simțuri. Am încercat să am mai multă grijă de mine și am alcătuit chiar și rutine pentru îngrijire (de la îngrijirea tenului, până la cea a corpului sau chiar a părului). Astfel am alcătuit o listă cu câteva produse pe care trebuie să le încerci și tu în 2021. Toate produsele se găsesc pe douglas.ro și am inclus în articol și prețurile produselor pentru ca tu să te orientezi mai ușor.

    În listă am inclus atât produse de buget, cât și variante high-end, ceea ce reflectă foarte bine faptul că pe site găsești produse pentru orice stil și buzunar. Eu am cumpărat produse de la ei în trecut și am fost mereu foarte mulțumită de produse. Așadar, iată lista mea cu produse pe care trebuie să le încerci în 2021!

Îngrijirea tenului

    La această categorie am încercat cele mai multe produse și mi-ar fi imposibil să le las aici pe toate. Totuși pot spune că unul din cele mai folosite produse anul acesta a fost apa micelară de la Nivea, Urban Skin Detox, care îmi place chiar foarte mult. Tenul meu se împacă foarte bine cu acest produs și nu este prea puternic nici pentru curățarea din zona ochilor, așa cum am pățit înainte cu câteva produse. Apoi un alt produs destul de random ar fi masca de față Egg Cream Mask pentru hidratare, care chiar m-a impresionat.

Produse de skincare de la Douglas

    Poate vi s-a părut puțin ciudat că în poză nu am numit un produs anume al brandurilor Revox și The Ordinary, dar asta e fiindcă îmi plac ca branduri. Ar fi destul de multe produse pe care le-aș enumera aici, dar oricum acestea poate nu s-ar potrivi tenului vostru. Cele două branduri îmi plac în special fiindcă au ingredientele și concentrația lor pe ambalaj, astfel știi exact ce cumperi și poți alege produsele specifice pentru problemele tenului tău. Produsele acestea sunt la un preț extraordinar pentru calitatea pe care o au. Mie îmi plac în special produsele The Ordinary, dar cele de la Revox sunt niște înlocuitoare bune în cazul în care nu găsești un anume produs. 

Îngrijirea corpului

    Vă zic foarte sincer că la produsele de îngrijire a corpului nu sunt prea pretențioasă, fiindcă pielea mea se înțelege bine cu multe produse. Totuși pot spune că m-am îndrăgostit de gelurile de duș tip spumă când am folosit produsul acesta de la Rituals... . Lasă pielea foarte fină și catifelată, iar aroma este genială. 

Produse de îngrijirea corpului de la Douglas

    În rest am ales câteva produse Douglas foarte bune, care pe mine m-au impresionat. Din acestea am oferit câteva și drept cadou, fiindcă prețul este chiar avantajos și calitatea este foarte bună. Loțiunea de corp este foarte practică datorită pompiței, căci poți doza foarte ușor produsul. Cuburile efervescente pentru baie sunt preferatele mele când vine vorba de o zi de relaxare, căci mă duc cu gândul la un spa de lux și îmi răsfață simțurile. Sunt mai multe variante disponibile, iar eu chiar îți recomand să le încerci pe toate, mai ales că acestea au un preț bun.

    Sticluța de sare de baie este pur și simplu superbă și dacă o mai găsiți cu siguranță trebuie să o încercați. Un mic pont: cu terminarea cumpărăturilor de Crăciun au apărut destul de multe produse la ofertă, cum e și acesta în momentul de față. Dacă aveți puțin timp liber eu chiar vă recomand să verificați ce oferte găsiți, căci preșurile de acum sunt pur și simplu geniale!

Parfumuri

    Găsesc parfumuri care să îmi placă cu adevărat destul de greu, dar eu m-am îndrăgostit de aceste parfumuri cu adevărat. Primul de pe listă este cel de la Lancome, La Vie Est Belle. Aroma este atât de plăcută și perfectă, încât a rămas parfumul meu preferat de câțiva ani. Recent am avut ocazia de a încerca și parfumul Libre de la Yves Saint Laurent, care este și el minunat. Aromele acestor parfumuri sunt foarte plăcute și rezistă timp îndelungat. Prețul lor este într-adevăr puțin mai mare, dar acestea sunt o investiție pe termen lung.

Parfumuri de la Douglas

    Un alt parfum care mi-a plăcut și este la un preț mai mic este cel de la Miss Kay, Forest Mist. Are note de mosc, lămâie, zmeură, lemn de santal și de cedru, ce sunt preferatele mele. Recunosc, în primul rând m-a cucerit ambalajul, dar conținutul este la fel de bun. Sticluța este mică și elegantă. Sunt destul de multe parfumuri Miss Kay și chiar cred că oricine poate găsi o aromă care să se potrivească la perfecțiune cu personalitatea sa.

Machiaj

    Produsele de machiaj sunt probabil preferatele mele, iar de aici sunt o mare fană a paletelor de farduri de ochi. Am adăugat în listă atât produse de buget, cât și unele mai scumpe, cele din urmă fiind mai mult pentru pasionați adevărați. Încep totuși cu brow definer-ul, care acum este la reducere, deci merită în special să fie pe lista voastră. Este un produs genial, ce fixează superb sprâncenele și le umple, datorită microfibrelor. Trecerea de la simplul fard sau creion la acest produs a făcut o diferență uriașă în rutina mea. Pentru mine acestea sunt un must have!

Machiaj de la Douglas

    Produsele celor de la NYX sunt iar geniale, iar rujurile lichide și eyelinerul Vinyl Liquid Liner e preferatul meu de câțiva ani, de când l-am descoperit din greșeală într-un set. Știți deja cât vorbesc despre aceste produse pe Instagram, deci dacă încă nu ați făcut-o, vă recomand să le încercați în 2021.

    La categoria farduri de pleoape am ales 3 palete superbe. Cea de la Douglas este perfectă mai ales pentru începători, având nuanțele esențiale și fiind la un preț foarte avantajos. Paletele Venus II și Androgyny sunt mai mult pentru pasionați sau colecționari. Culorile sunt superbe și calitatea lor e genială. Pe acestea nu le am, dar le-am încercat. Am o altă paletă Jeffree, aceea din păcate nu era pe stoc, dar eu sunt chiar mulțumită de ea. Culorile sunt pigmentate și rezistente. 


    Acesta ar fi topul alegerilor mele, dacă cineva m-ar întreba ce produse ar trebui să testeze în 2021. Sper că v-am inspirat și pe voi cu niște alegeri, iar dacă încercați un produs de pe această listă, aștept părerea voastră în secțiunea de comentarii. 

    Mie îmi place chiar foarte mult să fac cumpărături pe douglas.ro. Știu că pot avea încredere în ei, că produsele lor sunt de calitate și bineînțeles, toate sunt originale. Găsiți la ei produse pentru toate stilurile și toate buzunarele, atât pentru voi, cât și pentru a oferi cadouri nemaipomenite.