Pe anul acesta v-am rămas datoare cu încă un articol și îmi era imposibil să îl las pe ianuarie. Este vorba de coletul meu de la Bonprix, cea mai dragă colaborare pentru mine. Am avut un decembrie foarte plin, așa că abia acum am reușit să scriu acest articol. Toată luna ați putut vedea însă outfiturile superbe cu articolele lor și așa cum v-am promis în ultimul articol, am făcut poze de Crăciun și cu bluzița din comanda trecută. 

Comanda Bonprix

    Cum știți deja, eu sunt extrem de mulțumită de toate produsele cumpărate până acum și mă bucur foarte mult că am reușit să inspir și cunoscuți și urmăritori în a comanda de la ei de pe site. Bineînțeles, m-am interesat și de experiența lor și până acum fiecare persoană a fost mulțumită de comandă. Ba mai mut, o mămică a cumpărat articole pentru băiatul ei și atât ea, cât și copilul au fost cu adevărat mulțumiți de produse. 

    Ca un ultim sfat înainte de a vă arăta outfiturile, vreau să vă zic doar că eu vă recomand să cumpărați articolele cu un număr mai mic ca de obicei, acestea fiind puțin mai mari. Dacă sunteți între numere, dau cumpărați articole care au două mărimi specificate, cumpărați articolul care e mai mic. De exemplu dacă ești mărimea 38 la rochii, mărimea 36-38 îți va fi cu siguranță bună. 

Bluză Crăciun Bonprix

    Eu am comandat de data aceasta un pulovăr superb, o bluziță mai subțire, un șal și o pereche superbă de botine. Botinele le-am purtat odată, dar nu am reușit să fac poză, iar în rest vremea de aici a fost groaznică toată luna și nu am reușit să le port. 

    Bluzița neagră a fost una din preferatele mele. Este subțirică, dar nu exagerat, așa cum arată și în poza de pe site. Ador modelul și încerc să cumpăr cât mai multe articole asemănătoare. Are același vibe ca tricoul cu planete din comanda mea anterioară și dacă mă gândesc bine are un material foarte similar. 

Bluză model Bonprix

    Eu am ales să port această bluziță cu o pereche de pantaloni largi, de tip baggy fit și bocancii mei preferați. Se pot asorta atât cu elemente în stil urban , cât și cu articole casual. Modelul este pur și simplu superb după părerea mea și nu am văzut ceva asemănător altundeva. 

    Pulovărul cumpărat este din nou un favorit. L-am purtat chiar foarte des, iar la începutul lunii, când era mai cald nici nu aveam nevoie de geacă peste ea. Culorile folosite sunt extraordinar de superbe și vibe-ul pulovărului mi se potrivește extraordinar. Materialul este comod, nu te mănâncă pielea de la el. Eu am cumpărat mărimea 36/38, dar este un baggy fit cu siguranță. Aș fi putut să cumpăr o mărime mai mică dacă doream să îmi vină fix, dar îmi place așa cum e chiar foarte mult. 

Pulovăr Bonprix

    Am purtat bluzița la o ieșire casual și am ales să o combin cu o pereche de pantaloni skinny cu talie înaltă și mult iubita mea pereche de bocanci. De asemenea am purtat și salul cumpărat în ziua respectivă, care s-a potrivit de minune. 

    Șalul se potrivește în stil cu pulovărul extrem de bine. Modelul este cu adevărat superb și calitatea este foarte bună. Nu este un șal subțire, acesta chiar îți va ține de cald. Mă duce puțin cu gândul la stilul boho. Materialul este puțin mai tare, nu se mulează chiar ușor, iar pe margini are o bandă decorativă care îi ține forma. 

Sal Bonprix

    Deși este potrivit pentru zilele răcoroase, eu îl văd și ca pe o decorațiune de perete sau chiar o pătură de plajă. Mi se pare foarte versatil și își merită cu adevărat banii. 

    La final au mai rămas doar botinele mele preferate. Acestea sunt superbe și comode. Mărimea de potrivește la fix. Este o pereche de pantofi foarte elegantă și sunt mulțumită de ele. Arată exact la în listarea de pe site, iar culoarea este extraordinară. Se pot purta cu rochii, fuste, dar chiar și pantaloni. Prețul lor este genial pentru așa o frumusețe. 

Botine Bonprix

    Sunt chiar comozi pentru mine, nu m-au durut picioarele în ei. Detaliile aurii dau un plus de eleganță cu siguranță. Tocul este gros și are o înălțime de 7cm. Ar fi fost perfecți pentru o petrecere de Crăciun sau de Anul Nou, dar vor rămâne pe anul viitor. 

    Eu am fost foarte mulțumită de comandă. Pentru mai multe poze, puteți verifica pagina mea de Instagram. E posibil de asemenea să revedeți aceste articole în postări de tip ootd și pe viitor. Eu cu siguranță recomand Bonprix și produsele lor. Sunt o companie de încredere, care pe mine nu m-au dezamăgit cu nici o comandă.

    PS.: În momentul de față au și niște oferte excepționale, deci profitați de ele cât mai țin!