În ultimele câteva săptămâni am avut ocazia de a testa noile rujuri de la Avon din gama Power Stay. În cadrul campaniei BUZZStore am primit spre testare două nuanțe foarte frumoase, pe care le-am folosit cu foarte mare drag. 

    Noile rujuri Power Stay Super Light au efect de lungă durată și am fost cu adevărat mulțumită de ele. Am primit nuanțele In Control Coral și Power Up Pink, dar mi-am cumpărat și nuanța Stay On Spice, care este superbă.

    Formula este chiar foarte ușoară și lejeră. Chiar în prima zi în care am primit coletul am și încercat rujurile și fără să îmi dau seama m-am pus la somn cu rujul pe buze. Dimineața când m-am trezit, acesta ea încă pe buzele mele, bineînțeles, puțin șters, dar chiar foarte puțin.



    Culorile sunt foarte frumoase și vibrante, iar finisajul este semi-mat. Am încercat mai multe produse din gama Power Stay și sunt chiar foarte mulțumită de ele. Sunt printre preferatele mele din toată varietatea de produse Avon.

    În primul catalog din 2021 rujul se găsește de 26 lei. 


    Eu chiar recomand aceste rujuri. Îmi plac extrem de mult și le voi folosi des de acum încolo. Culorile sunt superbe, formula este ușoară și plăcută, iar acestea rezistă foarte bine pe buze. Tu le-ai încercat?