Anul acesta am bătut recordul (sper să fie și prima și ultima dată). Am reușit să adun 110 puncte de penalizare. Puncte pe care le-am pierdut (sincer) din cauza lenii, a neatenției, a burn-out-ului, a lipsei de inspirație, a fricii sau a unor evenimente pe care nu le-am luat în calcul când m-am înscris. Ne întoarcem însă aici puțin mai târziu. De ce am început totuși așa acest articol? Deoarece conform „tradiției” apare și acest articol de centralizare cu o lună (fix) după încheierea competiției.


     După ediția trecută a competiției, cea din primăvară, știam deja că vreau să particip la următoarea aventură. Între timp însă s-au întâmplat multe lucruri care păreau să împiedice acest lucru. Pe timpul verii am scris abia câteva articole, care trebuiau scrise. Fără nici un chef sau inspirație, am răsuflat mai ușurată când le-am văzut gata și nici nu aveam chef să deschid platforma. Într-un fel poate și dădeam vina pe tot scrisul acela, fiindcă nu am observat niște lucruri care erau în fața mea. 

     A apărut însă vestea că este deschisă înscrierea în competiție. Știam că vreau să particip și am vrut să-mi demonstrez că încă pot să scriu, dar nu am reușit să mă conving ușor. Am început o facultate nouă, un curs de fotografie și am încercat să mă adun puțin după șuturile primite, iar acestea au fost prioritățile mele. Dar boala SuperBlog nu mă lăsa în pace. Astfel în ultima zi am hotărât că mă înscriu și în ciuda tuturor lucrurilor de făcut, voi fi finalist. 


     Aventura nu a fost ușoară, bineînțeles, dar am reușit parțial. Mi-am dorit să fiu finalist, dar au fost câteva momente când am crezut că voi renunța. Acestea sunt momentele în care îți dai seama, că SuperBlog nu este doar o competiție de scris creativ, ci și o demonstrație a perseverenței și a voinței. Spun că am reușit parțial, deoarece am scris la toate probele și pot spune cu bucurie că sunt finalist, însă știu că articolele mele nu sunt cele mai bune. Am început să le scriu înainte de termen cu două ore aproape pe toate. Chiar de aceea am și avut atât de multe depunctări. 

     Prima penalizare am primit-o la proba a 5-a: Ocolul Pământului alături de Christian Tour. Deși îmi doresc mult să călătoresc, nu am reușit încă să fac asta în afara țării, astfel probele de la Christian Tour mă sperie puțin și le las pe ultimul moment. Când încep însă să scriu îmi dau seama că este chiar așa de groaznic pe cum mi-am imaginat, dar în acele momente nu mai am timp să mă documentez bine și să și scriu o poveste bună, astfel trec de deadline. Am și primit un frumos 87, a doua notă sub 90, prima fiind cea de la Honda și mașina Civic Type R. După această primă penalizare nu mi-a mai fost așa de frică de punctele pierdute. 

     A doua penalizare am primit-o la proba a 17-a: Cum călătorești în România simplu și avantajos – tips & tricks de la sponsorul AZ-Turism. Am fost în tabără și pur și simplu nu am avut timp să scriu articolul. Apoi am ajuns acasă și fiind la mijlocul competiției am început să simt că nu mai pot și nu am deloc inspirație. Apoi a dat frica și panica peste mine așa ca niciodată și m-am temut că voi scrie un articol foarte prost. Așa am ajuns să primesc o penalizare de 40 de puncte. Culmea este însă că articolul a primit 98 de puncte la final. În aceste momente moare bloggerul de ciudă.  De restul penalizărilor nu mă mai apuc să vorbesc, dar acele 110 puncte m-au costat exact 30 de locuri în clasament. 


     Am avut punctaje destul de diverse. De la cel mai mic, un 84 chiar la proba Honda, până la un 99 la proba a 15-a: Tehnologia premium outdoor, din prezent în viitor de la Smarsoft. În total 6 punctaje sub 90, restul de 22 peste 90, cu majoritatea de 95-96 de puncte. Nu am folosit nici măcar o contestație, deși m-am gândit mult să trimit una la proba Venda Jewelry, unde am primit 88 de puncte pe un articol care mie mi s-a părut mai special. 

      Despre premii? Ei bine, am primit destul de multă experiență. Bine, bine, asta nu e tot. Am primit un adaptor de călătorie universal de la Travelkit și o carte personalizată de la Carte cu personalitate -premii oferite tuturor celor, care iau parte la probă. De asemenea am primit și mici surprize de la Sano și Farmec. Dar cel mai frumos cadou a fost cu siguranță experiența la Gala SuperBlog 2019. Am învățat lucruri prețioase, am întâlnit oameni deosebiți și.... Ei, nu vă povestesc acum totul. Urmează în curând și articolul despre Gală. 



     La final a mai rămas un singur lucru: punctajul final. Am primit în total 2601 puncte. Cu cele de penalizare 2491, ceea ce m-a clasat pe locul 48. Aș dori însă să le felicit pe fetele clasate pe podium. Pe locul 3 Diana-Elena Neață cu blogul ei De-ale Dianei. Pe locul 2 Cătălina Popa cu blogul   Cătălina Popa. Pe locul 1 o avem pe Dana Codori cu blogul  Căsuța unui melc. Blogul Danei îmi place în special, deoarece nu este pe domeniu propriu și arată că ceea ce contează cu adevărat este să fii bun la ceea ce faci. Felicitări fetelor și felicitări tuturor concurenților!


Stay tuned! În curând apare articolul despre Gala SuperBlog!