Azi la servici am putut fi martora celei mai mari ironii a sorții: să te transfere compania din Africa în miezul iernii. Săraca colegă a venit în prima zi cu o pereche de pantaloni subțiri, un tricou și un sacou -acest articol fiind singurul care seamănă cu o giacă. Ba am mai avut și norocul de a avea o zi foarte rece. Eu cu pulovărul meu gros și pufos înghețam toată. Am avut din fericire la mine o pătură pe care i-am dat-o și ne-am înțeles că vom face niște cumpărături curând. Până atunci îi împrumut eu câteva articole, dar din păcate nu suntem aceeași mărime.




     Am decis să fac cumpărăturile pe Answear, căci coletul va ajunge rapid, prețurile de pe site sunt chiar foarte bune, iar calitatea articolelor este excepțională. Cred că o ținută pentru fiecare zi va fi potrivită pentru început.

     Începem de jos cu încălțămintea. Aleg o pereche de bocanci de munte, o pereche de pantofi practică, pentru zilele în care are mai multe lucruri de făcut. Acestea le-am găsit la 260 lei cu reducere de la 320 lei și sunt de la Caprice. De asemenea aleg și o pereche de cizme de iarnă pentru zilele în care se simte mai elegantă. Am găsit o pereche superbă care se potrivește cu pantaloni sau fuste și are și un preț foarte bun. De la 220 lei, acum am găsit pantofii cu 130 lei. Așa ajung la suma de 390 lei, ceea ce nu e deloc rău pentru două perechi de pantofi.





     Voi continua cumpărăturile cu o pereche de dresuri Gatta negre. Cu 24 de lei am găsit o pereche foarte drăguță de 100 DEN. Asta sigur îi va ține de cald dacă vrea să poarte o fustă, dar o poate purta și sub o pereche de pantaloni dacă îi este prea frig. Aleg și două perechi de fuste. Prima este un model foarte la modă și foarte elegantă. Poate fi purtată atât casual cât și la un eveniment special. Mi-a plăcut mult această culoare specială și m-am bucurat să văd că și aceasta este la reducere de la 140 lei la 120 lei. Mai aleg și o fustă creion neagră și simplă pe care o poate purta la servici sau la o ieșire în oraș. Am găsit o fustă la 47 lei cu reducere de la 70. Astfel fustele costă în total 190 lei.




     Articolele esențiale din punctul meu de vedere sunt blugii. Eu am mereu o pereche de blugi negri și o pereche albastră. Astfel am mereu o pereche potrivită pentru orice eveniment. Fie aceasta o ieșire importantă sau o plimbare cu prietenii, pot adapta aceste două perechi la orice situație. De aceea cred că două perechi de jeans sunt chiar îndeajuns. Aleg o pereche de blugi albaștri simplii Medicine la 52 lei, cu reducere de la 120 lei și o pereche de blugi negri tot de la medicine cu 67 lei de la aceeași sumă originală. Astfel pantalonii vor costa doar 120 lei, cât o singură pereche la orice alt magazin.




     Mai aleg o pereche de pantaloni largi fiindcă am o slăbiciune pentru ei și i-am găsit la un preț foarte bun de 30 lei de la 130 lei. Bineînțeles nu uit nici de o pereche de colanți care pot fi purtați cu orice top, dar îi poate purta și la sală. Aceștia sunt 47 lei de la 70 lei.




     Aleg trei paltoane ca să fiu sigură că nu îi va fi frig și are mereu ce să poarte. Una este de la medicine și este 105 lei -un model simplu pe care probabil îl avem cu toții în garderobă de pe vremea în care a apărut filmul New Moon. Am ales și o pereche sportivă de la Answear cu 120 lei, iar tot atât e și un palton simplu și elegant care se va potrivi cu orice ținută. Astfel trei geci mă vor costa doar 345 lei.




     Aleg și o geantă casual ca să aibă unde să își pună lucrurile și mai leg și câteva mănuși, căciuli și fulare.




     Am primit de la ea un buget de 2000 lei din care mi-a mai rămas aproape jumătate, iar de această sumă voi cumpăra diverse bluze, cămăși și pulovăre ca să aibă mereu ceva nou de purtat. Un mic secret: articolele Medicine sunt preferatele mele. Foarte la modă, moderne, perfecte pentru orice stil și arată toate extrem de bine. Eu deja mi-am pus ochii pe câteva articole.





     Cred că ar fi foarte mulțumită de alegerile mele. Tu ce articole ai alege? Ai cumpărat deja de pe Answear? Dacă da, ce anume?







Acest articol a fost scris în cadrul SuperBlog 2019. 







*Surse foto: blog.super-blog.eu (proba 28) și answear.ro