Sezonul rece este aici și chiar dacă nu ne place, din păcate vine la pachet cu măcar o răceală pe sezon. Chiar dacă încercăm să ne întărim sistemul imunitar, nu putem fugi de bacteriile și virușii care vor să ne atace. Strănuturile, tusea și suflarea nasului au devenit în ultimele săptămâni deja un ritual la mine. Iar cu atâta suflare a nasului, pielea din jurul lui se usucă foarte urât și începe să se cojească. Chiar de aceea, în perioada aceasta atât de sensibilă trebuie să am mult mai mare grijă de pielea mea, mai ales pe ten. 

     Din fericire, noua gamă Gerovital Plant vine în ajutorul meu. Și exact la timp. Am avut ocazia să testez aceste produse noi, iar rezultatele sunt foarte frumoase (mai multe despre asta în curând într-un alt articol). 


     Cu toții ne facem griji pentru sănătatea noastră și avem chiar și o rețetă la îndemână despre cum putem proceda să rămânem sănătoși. Ne îmbrăcăm gros, evităm contactul cu persoanele răcite (ba chiar poate părea paradoxal, dar am făcut un obicei de a merge pe jos acasă de la facultate, ca să evit persoanele bolnave de pe autobuz) și luăm suplimente alimentare. Puțină vitamina C, zinc, magneziu- toate acestea vin în ajutorul nostru. Desigur, nu putem uita nici de o alimentație echilibrată și de mișcarea din fiecare zi care ne menține sănătoși.  Eu obișnuiam să ies la alergat, dar în frigul acesta îmi piere cheful de fugit, așa că m-am înscris la o sală de bouldering și pot spune că chiar face minuni. 

     Dacă nu avem probleme mai speciale, uităm însă să avem grijă de tenul nostru. Iar acesta are nevoie de puțină îngrijire specială la temperaturile așa mici cum au fost în zilele trecute. Deși ne-am obișnuit noi cu căldura și vremea bună, trebuie să recunoaștem că este totuși aproape decembrie și iarna este deja aici. Care sunt deci secretele mele pentru o piele sănătoasă?

     Prietenii apropiați știu că deși ador machiajul nu obișnuiesc să port fond de ten. Unul dintre motive este că îmi place un stil natural, iar fondul de ten mi se pare doar glet pentru față. Din fericire nici nu am probleme prea mari cu tenul în afara câtorva coșuri sau puncte negre, pe care însă de acopăr ușor cu niște corector. Al doilea motiv în schimb pentru care nu folosesc fond de ten este că pielea din jurul nasului este foarte uscată mereu și dacă mai aplic și un strat de fond de ten, arăt de parcă mi s-ar coji toată fața. Dacă nu aplic fond de ten, nu se observă așa ușor pielea ce se duce. Iar cu răceala toată aceasta poveste de intensifică. 

     Am încercat mai multe produse de îngrijirea tenului, însă am observat că cele mare ajută cu adevărat sunt produsele naturale. Chimicalele și ingredientele puternice fac mai mult rău decât bine. Chiar de asta am fost așa bucuroasă, când am văzut că Gerovital invocă puterea naturii și vine cu produse ce au ingrediente de origine naturală în ajutorul nostru. 

     Din noua gamă de produse fac parte apa micelară, crema hidratantă, crema antirid, crema CC matifiantă, dar și un booster de vitalitate și strălucire. 

     Eu folosesc apa micelară la începutul ritualului meu de îngrijire a pielii. Astfel curăț orice urmă de machiaj, sebumul adunat pe piele, dar și alte impurități. produsul conține ingrediente de origine naturală în proporție de 96%, printre care rădăcina de Brusture, Equibiom sau Complexul Poliplant Protect, ce purifică tenul și previne dezechilibrul microbian. 


     Având un ten mixt, îmi place să folosesc și Boosterul de Vitalitate și Strălucire ce vine în capsule mici. Acesta este un ser, care îngrijește tenul, îl hrănește și îl hidratează, fără să îl încarce. Acest produs conține ingrediente naturale în proporție de 96%. 


     La final aplic și un strat de cremă hidratantă, care ajută la captarea ingredientelor benefice ale serului. Astfel acesta se va absorbi mult mai ușor și mai adânc în piele. Crema nu îngrașă pielea și este foarte blândă. Conține tot 96% ingrediente de origine naturală.


     Un lucru care îmi place în mod deosebit la această gamă este că se precizează chiar pe ambalaj în ce proporție conține ingrediente naturale și știi exact ce cumperi. 

     Îți propun ca iarna aceasta să ai grijă nu doar de sistemul imunitar, ci și de pielea ta. Iar ca să fii la curent cu noutățile, poți urmări paginile de Facebook și Instagram Gerovital și Farmec.

Facebook Farmec: @farmec.romania
Instagram: @farmec și @gerovital.romania

#GerovitalPlant #InvocaPutereaNaturii







Acest articol a fost scris în cadrul SuperBlog 2019. 






*Surse foto: arhiva proprie și blog.super-blog.eu (proba 25).