Temperaturile încep să scadă și trebuie să ne îmbrăcăm mai gros ca să nu ne fie frig. Dar asta nu trebuie să ne oprească din a ne îmbrăca stylish. Bonprix este mereu alături de tine și te ajută să fii mereu în pas cu moda. 

     Pe site găsești haine pentru orice stil. Fie cauți noi adiții pentru garderoba ta sau cauți cadoul perfect pentru persoana dragă, aici vei găsi câte ceva pentru oricine. Nu demult am plasat și eu o comandă și am fost extrem de mulțumită de tot ce am găsit. 


     Învățând din greșelile trecutului, am comandat haine cu câteva mărimi mai mici. Port de obicei un 38/40 la bluze, dar am ales de data asta produse 36/38 și în afară de un pulovăr mai mare, articolele îmi vin bine. Am ales câteva lucruri mai diverse și mai speciale de data asta. Am ales un tricou negru cu câteva detalii mai deosebite de decolteu, un hanorac, două pulovăre și un softshell.

     Tricoul îmi vine perfect și o să fie numai bun când vine vremea mai caldă, dar îl port și în acest sezon cu un cardigan deasupra. Materialul este foarte plăcut și foarte moale. 


     Un alt produs care m-a surprins este hanoracul, sau cum scrie pe site, bluza casual cu glugă. În ultima vreme sunt foarte atrasă de stilul urban. Este foarte comod și lejer. Îmi place mult bluza în primul rând fiindcă e neagră și are o glugă care mă ascunde de lume când nu am chef de conversații, dar mai și vine bine și îți dă un plus de încredere. Am rămas surprinsă de cât de des port hanoracul.



     Următoarele articole sunt puțin mai elegante. Am comandat și două bluze, una mai subțire, pentru zilele mai călduroase și una mai groasă pentru zilele reci de iarnă. Cele două articole seamănă puțin ca stil. Îmi plac foarte mult datorită culorilor neutre și stilului elegant. 


     Bluza mai groasă este puțin mare, chiar dacă am luat aceeași mărimea ca restul produselor, dar o pot purta ca un pulovăr oversized. 


     La final am lăsat articolul meu preferat. Am cumpărat un softshell. Am mai avut un softshell și m-a plăcut foarte mult, dar era unul mov, iar movul nu este culoarea mea preferată. Astfel, când am văzut un softshell negru, la un preț atât de bun (160 lei), a trebuit să îl pun în coș. Este foarte comod, ține împotriva vântului, este făcut din material de respiră și este waterproof. Și toate aceste lucruri au fost și testate, căci port giaca de o lună deja în fiecare zi. A fost cu mine și în tabără la munte și m-a protejat bine de elementele naturii. 


     Are chiar și niște mănuși încorporate ce țin de cald, dar fac articolul și mai comod. Luând în considerare și prețul, este un produs pe care pot doar să-l laud. Este pur și simplu genial. Cel mai bun produs de pe site, dacă mă întrebați pe mine. Chiar merită cumpărat. Pe lângă faptul că arată foarte bine, mai este și funcțional. 




     Acestea ar fi produsele cumpărate în această toamnă de la Bonprix. Tu ai cumpărat de la ei? Ce părere ai despre produse? Aștept răspunsurile voastre în comentarii.