Cu ocazia black friday am făcut cumpărături și pe elefant.ro. Pe lângă câteva cărți am decis să profit de oferte (nu că nu ar fi destule oricum) și să îmi iau și câteva cosmetice. Cum am mai încercat câteva produse de la Makeup Revolution știam că va fi o alegere bună să iau niște articole de la ei. Toate produsele au fost exact cum mă așteptam, asta însă nu înseamnă că toate au fost și bune.
     Mi-am cumpărat o paletă de farduri de ochi, un ruj și un fard de pleoape mono.


     Paleta se numește Reloaded, Iconic Division. Are în total 15 nuanțe, fiecare având 1.1 grame. Găsiți paleta pe pagina elefant aici. Culorile pe site sunt puțin închise la culoare și din păcate și cele din poza mea sunt mai închise. Voi adăuga și un swatch ca să se vadă mai bine culorile, dar vă las și o mică descriere a fiecărei nuanțe. Prima nuanță este un alb sidefat care are un efect subtil și plăcut, însă culoarea nu este prea pigmentată. A doua nuanță este un portocaliu spre roz deschis care este excelent pentru a fi folosit ca nuanță de trecere, mai ales pe lângă a treia nuanță din al doilea rând (da, nuanțele nu au nume, așa că asta e singura modalitate de a explica despre ce nuanță vorbesc). A treia nuanță este un khaki/olive, cea mai deschisă nuanță de verde din paletă. A patra este prima culoare glitter și anume un maro/ auriu închis. Este foarte pigmentat, perfect pentru a da un aer de sărbătoare machiajului. Ultima nuanță din primul rând este un maro deschis, puțin mai rece. Începem al doilea rând cu un verde închis foarte elegant, cel mai închis dintre cele verzi. Urmează un maro cald care dă puțin spre vișiniu. A treia nuanță este cea menționată și mai sus, un portocaliu mai închis, o perfectă culoare de trecere mai ales pentru un machiaj de zi, cu culori predominante neutre. A patra nuanță este un auriu deschis, pal, cu un subton de verde deschis. Urmează ultima nuanță din al doilea rând, un maro natural și neutru, puțin mai deschis ca al doilea din acest rând. Prima culoare din al treilea rând este un portocaliu deschis. Următoarea culoare este un galben muștar, pe care încă nu l-am folosit dar abia aștept să creez ceva nou și interesant cu el. A treia culoare din rând este încă un verde khaki. Următoare culoare este un maro închis, destul de rece. Ultima culoare din rând și totodată din paletă este un negru foarte pigmentat, care poate fi folosit cu ușurință și ca liner. Culorile mate sunt pigmentate, lucru destul de surprinzător pentru o paletă la 21 de lei (prețul la care am cumpărat paleta, la reducere). De asemenea, particulele formulelor glitter sunt mici, ceea ce înseamnă că sunt ușor de folosit și de aplicat, însă nu au efectul  ca cele glitter cu particule mari.



     Paleta este foarte practică și se pot realiza cu ușurință machiaje foarte frumoase atât de zi, naturale cât și de seară, mai ales cu ajutorul nuanțelor glitter. Predomină maroul, verdele de portocaliul, însă micile diferențe dintre nuanțe fac ca paleta să fie așa diversă. Se pot realiza niște machiaje superbe cu ele. Culorile mate sunt cu adevărat pigmentate dar se și blenduiesc foarte ușor. Și cele glitter sunt puternice și se blenduiesc bine, însă nuanța sidefată abia se observă. Paleta aceasta a fost perfectă pentru colecția mea, având deja câteva nuanțe de albastru  (nuanțe mai naturale, nu folosesc culori pigmentate de albastru)  și roz în paleta Star Lit, multe nuanțe de roșu în paleta NYX Rustic Antique și alte diverse nuanțe în diferite palete sau farduri mono.
     Vorbind de farduri mono, mi-am luat mai demult unele de la Makeup Revolution și mi-au plăcut foarte mult (chiar dacă una a fost o nuanță complet diferită de cea la care mă așteptam). De atunci știu cât de bune sunt fardurile de ochi de la Makeup Revolution. Am de ceva vreme nuanța Mmmm, nuanța Insomnia și recent mi-am cumpărat și nuanța Touch me. Acestea au 2,3 grame, adică mai mult ca dublul celor din paletă. Acestea te vor ține multă vreme. Prima nuanță cumpărată -Mmmm- o am de mai bine de un an (da, sunt genul acela de persoană care nu aruncă machiajul) și este o nuanță puțin mai închisă, dar naturală și mai caldă de maro. A doua nuanță cumpărată a fost Insomnia, care inițial credeam că este o nuanță închisă de maro, dar s-a dovedit a fi un mov sidefat. Este o nuanță frumoasă și pigmentată, dar de obicei nu port machiaje în care aș putea să o incorporez. Nuanța cea mai nouă și achiziționată în această comandă este Touch me, un alb, care dă puțin spre un roz deschis, mat. Este o nuanță superbă care îți iluminează perfect ochii. Eu obișnuiesc să pun nuanța sub sprâncene și în colțul interior al ochilor. L-am luat cu o reducere mare și de la prețul inițial de 15 lei l-am cumpărat cu 6 lei.
     Un alt produs achiziționat a fost un ruj, nuanța 100% Vamp. Mi-am cumpărat mai demult câteva nuanțe puțin mai neobișnuite pentru mine, însă am zis că le dau o șansă mai ales că și atunci erau la un preț foarte bun. Nici atunci nu mi-a plăcut prea mult formula și am donat rujurile, însă când am văzut această nuanță am zis că dau o a doua șansă rujului. Nu am fost deloc surprinsă să văd că formula este exact aceeași. Rujul are câteva aspecte bune și câteva negative. Partea bună este că ambalajul este foarte practic. Pe capac apare culoarea exactă a rujului astfel nu trebuie să desfaci mereu rujul ca să afli ce nuanță este, ci te uiți doar pe capac, astfel găsești foarte ușor nuanța căutată. Formula este una lucioasă și nu usucă deloc buzele. Culoare este frumoasă și dacă cauți ceva delicat, ar putea fi potrivit pentru tine. Aici intră însă partea negativă pentru mine. Mie îmi place ca rujurile să fie pigmentate și să țină măcar decent, însă aceste rujuri nu sunt deloc puternice. Chiar mi-aș fi dorit să apară de buze culoarea din ambalaj. Formula nu se aplică uniform. Chiar dacă îmi exfoliez buzele, formula va fi tot neuniformă. Dacă ar fi uniformă nici nu m-ar deranja atât de tare că formula nu este pigmentată. Se poate realiza cu el un machiaj decent, dar aș zice că mai bine dai câțiva lei în plus și îți iei măcar un ruj de la Avon (găsești rujuri și pe la 12 lei foarte bune).
     În concluzie, aș recomanda fardurile de ochi, dar personal nu am fost mulțumită de rujurile încercate până acum. Dacă mai găsesc ceva oferte bune la elefant, intenționez să mai cumpăr câteva palete noi, despre care bineînțeles voi scrie și aici. Până atunci însă voi reveni în curând cu un review al altei palete și a unor produse noi, chiar foarte bune.