Cu ceva vreme în urmă a apărut colecția de Crăciun de la Sephora cu niște produse cu adevărat magice. Tema este o combinație între noapte, magie și povești. Fiecare produs are propria sa poveste și ambalajul complementează foarte bine tot ce au încercat să aducă anul acesta. În colecție sunt foarte multe produse de la accesorii de călătorit, la măști de față sau de dormit, la săruri de baie și bineînțeles la machiaj. Produsele au un preț foarte bun fiind din gama Sephora Collection. 



     Eu mi-am cumpărat paleta Enchanted Sky. Mi-au plăcut foarte mult culorile din paletă și designul. Ambalajul este învelit în sclipici auriu, iar în interior apar niște stele, o lună, o bufniță și un mic motto: „Shine bright like enchanted starts in the sky”. Capacul se închide cu magnet.


     Culorile sunt superbe și universale astfel se pot realiza foarte multe tipuri de machiaj. Culorile se potrivesc minunat între ele dar se pot combina foarte ușor și cu alte nuanțe din alte palete. Fiecare culoare are 0,95 grame. În paletă sunt 8 nuanțe diferite de la roz pal, la maro (închis și deschis), albastru sau auriu. Culorile nu sunt nici prea mari, nici prea mici, un fard are diametrul de aprox. 2 cm. Paleta este perfectă și pentru călătorii. Având un preț foarte accesibil raportul calitate preț este mai mult decât bun. Eu mi-am cumpărat paleta la 47 de lei (momentan o găsiți pe site la 32,5 lei). Nuanțele sunt destul de pigmentate (nu extrem de tare, dar se văd foarte bine), se blenduiesc destul de ușor, însă câteodată lasă niște pete care nu se pot difuza prea ușor.


     Aș zice că merită cumpărată pentru propria colecție dar și pentru a fi dăruită unei fane de machiaj. Prețul este din punctul meu de vedere ideal, ambalajul este superb și elegant și aș zice că oricine s-ar bucura să folosească această paletă. Este foarte bună și pentru începători sau adolescenți, nuanțele fiind destul de neutre și nu foarte vibrante, deci chiar și purtate pe la școală sau afară nu ar cauza discuții neplăcute.


     Aici găsiți și swatch-ul. Cum ziceam, culorile nu sunt tari, dar sunt elegante și universale. Perfecte pentru oricine.