Am reușit să ajung și aici! Încă nu îmi vine să cred că sunt în a treia etapă a campaniei #LikeYourself! A fost o aventură minunată, de neuitat. Pe lângă faltul că am avut ocazia de a transmite mesajul #LikeYourself de exact 7 luni și am încercat noi produse excelente, această campanie m-a ajutat să ies din zona mea de confort și să încep să visez și să cred în visele mele. Am încercat să fac un blog de foarte mulți ani, însă niciodată nu eram sigură despre ce vreau să scriu, ce mă face fericită. Scriind aceste review-uri și noile mele experiențe am reușit să creez ceva nou și foarte drag mie, la care muncesc din greu de ceva vreme. Aș avea foarte multe lucruri de spus despre toată această aventură, însă voi reveni la subiect și anume review-ul produselor primite în Nivea Winter Box. 
     Păstrând tradiția Nivea a trimis și niște mici surprize pe lângă propriile produse despre care voi scrie puțin și aici, însă unele produse vor avea propriul review. Să începem deci cu produsele Nivea.


     În cutie am găsit un deodorant spray, o cremă de mâini, șervețele demachiante, o loțiune de corp, un balsam de buze, un fixativ, apă micelară, o cremă hidratantă și un gel de duș. Ce alte produse am primit? Vă arăt mai bine toate produsele pe care le-am primit, care abia au încăput în poză.


     Am primit o ramă foto cu sclipici, o cană cu stickere pe care o pot personaliza, o ghirlandă luminoasă cu leduri în formă de stea și un set cu sclipici de la Make Up For Ever. Am fost extrem de încântată de toate produsele și de atenția cu care acestea au fost selectate. Să trecem totuși la review.


     Crema de mâini cu măsline- Crema Moisture Care este excelentă pe timpul iernii când pielea mâinilor are nevoie de puțin mai multă îngrijire ca restul anului. Crema hidratează foarte bine și intens, nu lasă pielea grasă, se absoarbe repede și ușor și pe lângă toate acestea are un miros excelent, foarte plăcut și foarte subtil. Vine într-un ambalaj de 75 ml și are un capac care se deșurubează. Încape cu ușurință și într-o geantă și poate fi luat oriunde. Pe site nu am găsit exact această cremă, dar una asemănătoare ar fi asta.

     Crema hrănitoare Nivea Care Soothing- Deși momentan am destul de multe creme de corp trebuia să încerc și noul membru al clubului. Crema este una intens hrănitoare și conține aloe vera. Nu lasă o senzație de piele grasă dar are nevoie de aproximativ un minut ca să se absoarbă bine în piele. Se absoarbe deci mai greu ca crema de mâini, dar lasă pielea puțin mai catifelată. Nu are o aromă puternică, doar o notă florală. Este multifuncțională, se poate aplica pe corp și pe față. Vine într-un ambalaj de 200 ml, deci se poate folosi cu încredere chiar și în fiecare zi.

     Loțiunea de corp- Cu florile de portocal și uleiul de avocado această loțiune catifelează, hidratează și îngrijește pielea. Loțiunea se absoarbe extrem de rapid în piele și nu lasă pielea grasă sau încărcată chiar deloc. Uleiul de avocado revigorează pielea iar parfumul florilor de portocal te transmite într-o nouă lume. Spre deosebire de produsele anterioare, loțiunea are un parfum destul de puternic. Personal ador acest miros, mai ales în această perioadă a anului, deoarece mă duce cu gândul înapoi în copilărie când de Crăciun nu lipsea de sub brad kilogramul de portocale. Produsul vine într-un ambalaj de 200 ml și este mai lichid decât crema Nivea Care Soothing, așadar atenție la aplicare! Mai multe detalii aici.

     Gelul de duș Care and Diamond- Un produs excelent. Gelul de duș curăță foarte bine și are o spumă foarte plăcută și cremoasă. Hidratează pielea și lasă o senzație foarte plăcută. Gelul în sine are o culoare de alb sidefat care te duce cu gândul la niște mici diamante care au grijă de corpul tău. Are un parfum foarte plăcut, puțin persistent (dar nu neplăcut) de cală. Aici găsiți mai multe detalii. Eu am gelul de duș în varianta de 250 ml, dar se poate găsi și la 500 ml sau 750 ml.


     Apa micelară Urban Skin Detox- Un produs foarte bun conceput special pentru viața urbană. Curăță și hidratează tenul. Pe lângă faptul că curăță foarte bine și cu ușurință machiajul, produsul te scapă și alte impurități ca praful sau excesul de sebum care poate duce la coșuri. Pielea se simte hidratată însă eu nu am observat efectul matifiant. Formula conține și extract de ceai verde care ajută la detoxifierea tenului. Un produs chiar foarte bun și ușor de folosit. Are 400 ml ce te va ține o vreme chiar dacă îl folosești zilnic. Mai multe detalii aici

     Șervețele micelare Waterproof Micellair Skin Breathe Expert- Când mă demachiez eu obișnuiesc să folosesc apa micelară și dischete demachiante. Se potrivesc cel mai bine tipului meu de piele. De obicei de la șervețelele demachiante mi se irită fata. Am încercat însă și șervețelele din gama Micellar și chiar îmi plac foarte mult. Le folosesc când sunt puțin mai leneșă să mă demachiez dar își fac treaba chiar bine. Îndepărtează eficient machiajul și nu lasă reziduu de produs pe ten. În mod surprinzător piele mea a fost foarte fresh și hidratată după folosire. Nu mi-a iritat pielea și a îndepărtat bine chiar și machiajul rezistent la apă. Ca să mă demachiez complet îmi place să folosesc două șervețele, deoarece sunt mai mult decât îndeajuns. Cu una dau jos „grosul” machiajului, cu celălalt curăț puțin mai mult pielea până nu mai văd nici o urmă de machiaj pe față. Într-un pachet sunt 20 de șervețele. Aici puteți citi și mai multe informații. 

     Demachiant de ochi Waterproof Micellair Skin Breathe Expert- Este un produs foarte bun și eficient dar mi se pare exact la fel ca celelalte ape micelare. Curăță foarte bine chiar și machiajul rezistent la apă și lasă pielea fină. Nu irită ochii și curăță delicat pielea sensibilă din jurul ochilor. Produsul are 125 ml ceea ce nu este rău, dacă îl folosești doar pentru ochi. Este bun dacă ai pielea foarte sensibilă, dar eu aș opta pur și simplu pentru o apă micelară normală, ca cea Urban Skin Detox de exemplu care oricum are 400ml. Puteți să citi mai multe informații și aici despre acest produs. 


     Spray fixativ Volume Care- Fixativul este foarte bun. Ține foarte bine și oferă volum părului. Un lucru interesant mi s-a părut că ar trebuie să lase părul ușor de pieptănat însă în cazul meu am pieptănat destul de greu părut. Produsul ține foarte bine și chiar și a doua zi m-am chinuit mult să îl descurc (bucle naturale făcute cu ajutorul difuzorului de la uscătorul de păr). Părul meu a stat foarte bine o zi întreagă și seara la eveniment, ceea ce m-a surprins destul de mult. Aș zice că se merită produsul, dar e de ținut minte că nu este ușor de descurcat. Produsul are 250 ml. Găsiți informații suplimentare aici

     Deodorant spray Dry Fresh- În cutia din toamnă am primit un roll-on ce acest fel care mi-a plăcut foarte mult. Deși eu prefer mai mult produsele de acel gen, am încercat și spray-ul. Ține destul de decent însă tot aș opta pentru un roll-on. Oferă protecție împotriva mirosurilor neplăcute și se usucă rapid. Are o aromă plăcută și fresh. Nu lasă pete vizibile pe haine. Are de asemenea și un sistem de blocare care îl face potrivit și pentru călătorii sau de pus în geantă. Aici găsiți și alte specificații.

     Balsam de buze Mango Shine- Primul balsam de buze de acest gen din cutii. Îmi plac foarte mult balsamurile de buze de la Nivea, mai ales acestea, în formă de ruj. Le folosesc cu mare drag de foarte multă vreme. Formula produsului este excelentă. Hidratează intens și se absoarbe ușor. Este preferatul meu, din toate balsamurile de buze încercate. Foarte practic, ușor de folosit și cu rezultate excelente. Un singur lucru nu îmi place atât de mult și anume aroma. Am văzut pe site alte variante care cred că mi-ar plăcea mult mai mult, dar formulă este foarte bună. Cum mi se termină balsamul de buze pe care îl folosesc acum, cu siguranță voi trece la acest produs.
     
     Acestea ar fi produsele de la Nivea. În pachet am mai găsit aceste produse. 


     O ramă foto cu sclipici în interior, ca un glob de zăpadă. Îți transformă pozele în mici cutii pline de magie. Am primit și un pahar cu niște stickere pe care dacă le aplic și le pun în cuptor pot face o cană personalizată de Crăciun. Încă nu am încercat-o din păcate deoarece cuptorul meu nu se poate seta la o anumită temperatură și nu aș vrea să risc să sparg cana. Ideea este foarte originală și amuzantă și abia aștept să-mi fac propria cană festivă. Aici găsiți mai multe detalii. Am primit și un set Glitter dust de la Make Up For Ever despre care va urma în curând un întreg articol. Un alt produs din cutie este o ghirlandă led cu becuri în formă de stea, foarte drăguțe și festive. Ghirlanda este de la Ikea și este chiar foarte practică. Dacă o aprinzi, aceasta luminează 6 ore și se reaprinde ziua următoare la aceeași oră. Este un mic detalie foarte special și magic pentru această perioadă a anului. Aici găsiți și ghirlanda dacă (poate) considerați să o cumpărați. 
     Până revin cu noi articole vă aștept pe pagina mea de instagram, unde veți putea urmări noile postări din cadrul ultimei etape #LikeYourself.
     Nu credeam că voi ajunge aici și sunt nespus de recunoscătoare pentru tot sprijinul echipei Nivea, a prietenilor, a celor din jurul meu și tuturor din familia #LikeYourself.