Pe la mijlocul lunii noiembrie am găsit pe facebook un concurs organizat de la Jacobs 3in1 (deși acum le apare altfel numele). Printr-un comentariu trebuia să descriem cel mai frumos moment din 2018 pe care l-am împărțit cu cineva. Câștigătorii au primit 2 pahare to go și 2 cutii de plicuri Café Latte. Bineînțeles m-am înscris și eu în concurs și am fost printre norocoșii câștigători. Am fost chiar penultima pe listă. Am fost foarte surprinsă de faptul că am câștigat, deoarece nu cu mult timp în urmă am câștigat un set de ras și de la Bic. Puteți citi acea postare aici. De fapt m-am înscris în concurs chiar în ziua postării articolului.
     De la anunțarea pe facebook coletul a ajus destul de repede. Deși inițial comunicarea a fost puțin grea, deoarece câteva ore nu mi-au răspuns la mesaje, numai după ce le-am trimis unul nou, am reușit să facem schimb de informațiile necesare. În colet deci au fost două pahare to go și două cutii de cafea. Unul pentru mine, unul pentru persoana etichetată în postare, cu care am împărțit acea minunată experiență. Și da, chiar am oferit pachetul persoanei etichetate. Acesta a fost conținutul coletului:


     Cănile mi-au plăcut foarte mult, mai ales că de multă vreme vreau să îmi cumpăr modelul acesta de cană. Nu l-am dus încă la drum cu mine, însă l-am încercat acasă. Cana vine și cu plusuri și cu minusuri. Într-adevăr ține foarte bine și nu se scurge lichidul, însă mirosul siliconului este insuportabil. Nu știu dacă este materialul sau locul în care au depozitat paharele dar este extrem de rău mirositor. Cum l-am pus la gură l-am simțit și la început chiar am crezut că aș putea bea din pahar dar chiar era insuportabil. Asta după ce am curățat foarte bine atât paharul cât și capacele. Ulterior am fiert cele două capace dar deocamdată îmi este puțin teamă să beau din pahare.
     Cafeaua....ei, da. Aici a început să îmi pară cu adevărat rău că nu am fost mai darnică să donez și cealaltă cutie de cafea. Într-o cutie sunt 10 plicuri de Latte. Am încercat să prepar cafeaua la început cu mai multă, apo tot mai puțină, dar este imposibilă de băut. Într-adevăr mie îmi plac mai mult cafelele puțin mai tari, dar această cafea nu are absolut nici un gust. Prima oară am vrezut că este ceva înneregulă cu gusturile mele, dar am primit aceeași părere și de la alte persoane. Nu îmi pot da seama ce a făcut Jacobs cu această gamă, dar cu siguranță nu o voi recomanda!
     În final, aș zice că a fost un gest frumos, dar produsele nu au fost preferatele mele. Aș putea zice poate că intenția contează, dar puțină atenție ar fi bine venită. Am câștigat exact în același mod și la Bic, iar cadoul lor a fost genial. Pe lângă produsele primite am primit și alte lucruri nemaipomenite, care se și adunau la o sumă destul de mare pentru un asemenea colet. Bineînțeles și cei de la Jacobs au investit în cadoul lor, un pahar de genul fiind undeva pe la 10 lei și cutia de cafea la 7 lei. Paharul sper că îl voi putea folosi, deoarece chiar îmi place foarte mult, dar deocamdată nu pot din cauza mirosului. Mă bucur totuși că am încercat și plicurile de cafea, ca să știu să nu îmi cumpăr produse din această gamă. * cu alte game de cafea de la Jacobs nu am probleme- din câte am încercat cel puțin, dar această variantă clar nu e de mine!