Fares pentru un stil de viață sănătos și natural

     În ultima perioadă m-am simțit din ce în ce mai atrasă de natură. Este esențial pentru mine să petrec cât mai mult timp la aer liber, dacă se poate cât mai departe de oraș. Mintea mea are nevoie de acest cadru natural pentru a se relaxa cu adevărat. 

    În urmă cu ceva timp am decis să-i ofer și trupului meu puțin mai multă natură, căci dacă mintea mea are nevoie de ea, trupul de ce nu avea? Primii pași m-a ajutat să îi fac un terapeut. Mergeam la ea într-o perioadă delicată din viața mea, când aveam mare nevoie de o schimbare spre bine. Mi-a recomandat atunci să încerc prima dată să rezolv câteva probleme de sănătate, căci este mult mai ușor să ai mintea limpede și o atitudine pozitivă atunci când nu te confrunți cu astfel probleme. Ea a fost persoana care m-a inspirat să fac alegeri naturale și deși nu mai merg la consultații la ea, încă încerc să rezolv unele probleme cu remedii naturiste. 

    Înainte să trec mai departe vreau totuși să menționez că nu sunt genul de persoană care inhalează toată ziua uleiuri esențiale și nu merge la doctor nici dacă e pe moarte și aici nici nu este vorba de așa ceva. Nu spun nici că nu trebuie să mergeți la doctor fiindcă luați remedii naturiste, ba chiar doctorul este cel care trebuie să vă arate această direcție! Este important totuși să știe lumea că nu trebuie să sară din prima la medicamente tari și antibiotice, fiindcă de cele mai multe ori un remediu naturist poate să te pună pe picioare la fel de bine, dacă nu mai bine decât aceste medicamente.

    Scuzați-mi paranteza lungă, însă acest lucru chiar îmi stătea pe inimă. 

Fares

    În această perioadă mi se pare chiar esențial să ne protejăm și întărim sistemul imunitar și nu vorbesc aici doar de prietenul nostru comun Covidel, ci de toamnă în general. În acest sezon este foarte ușor să răcim sau chiar să avem alte boli din cauza sistemului imunitar slăbit. În special când vine vorba de prevenție, mie îmi place să aleg remedii naturiste. La Fares am găsit cea mai largă gamă de astfel de produse și având în vedere că foloseam în casă produsele lor de ani de zile, chiar și acum când sunt pe cont propriu îmi place să le aleg. 

De ce Fares?

    Fares îmi inspiră încredere și fiindcă au peste 85 ani de experiență în cultivarea și prelucrarea plantelor, ba chiar au și culturi proprii în Orăștie. Calitatea este pentru ei esențială și știu bine că o mână de ierburi aruncate la ibric nu înseamnă că luăm un remediu. Planta trebuie culeasă la momentul potrivit, trebuie folosită doar partea care conține doza necesară de ingredient activ, iar atenția la culegerea plantelor potrivite este chiar esențială.

Ce produse au?

    Din gama lor de produse fac parte ceaiuri (la pungă și plic), complexe naturale din plante medicinale, complexe sub formă de pulbere, bitter, tincturi, extracte fără alcool, uleiuri, siropuri și unguente. De asemenea, au și remedii moderne, cum ar fi capsulele moi, capsulele și comprimatele, preparatele solubile sau chiar ovule și supozitoare.

Fares Plantusin

    Pentru un stil de viață sănătos puteți opta pentru produsele din gama Plantusin. Acestea sunt numai bune în cazul unei răceli, mai ales dacă vă întâlniți cu tusea seacă sau cu expectorație, răceală, gripă, laringită, bronșită sau chiar faringo-traheită. Am primit și eu câteva produse despre care vreau să vă vorbesc puțin.

Ceai Plantusin

    Eu am primit ceaiul Plantusin cu codul R26, adică ceaiul plic. R1 este același ceai, doar că la pungă. Mie de exemplu de multe ori îmi face mai mare plăcere să beau un ceai la pungă, căci acesta vine cu un anume ritual, care te pregătește mental să iei o mică pauză și să ai grijă de tine. 

Fares Plantusin

    Beneficii: Favorizează expectorația și fluidifică secrețiile bronșice. Calmează iritațiile gâtului, și sunt utile în tusea iritativă.

    Ingrediente: șovârv, muguri de pin, frunze de pătlagină, cimbru, cimbrișor, rizomi de ghimbir, flori de tei, scaiul vântului, lichen de piatră și cuişoare. 

Plantusin fără zahăr

    Am ales varianta fără zahăr deoarece încerc să tai în general din el, pentru un stil de viață mai sănătos, dar puteți opta și pentru alte variante, ca cel Forte, normal sau pentru copii. Acționează împotriva răgușelii, tusei și ajută sistemul respirator. 

Fares Plantusin

    Beneficii: Fluidifică secreţiile bronşice, favorizează expectoraţi, are efect calmant și este antitusiv cu efecte favorabile în tusea spastică. De asemenea este emolient (protejează mucoasele iritate) și antiseptic.

    Ingrediente: glicerină vegetală; extracte apoase de: muguri de pin, frunze de pătlagină, cimbrişor, flori de tei, frunze de podbal, frunze de iederă, Grindelia, scai vânăt, trei fraţi pătaţi, scaiul vântului, extract uscat 4:1 de roua cerului, extract uscat 5:1 de Grindelia; îndulcitor: sorbitol; antioxidant: vitamina C; agent de îngroşare: guma xantan; îndulcitor natural: glicozide steviolice extrase din frunze de Stevia rebaudiana, ulei esenţial de lămâie, ulei esenţial de scorţişoară, ulei esenţial de pin, ulei esenţial de eucalipt și conservant: sorbat de potasiu.

Capsule moi Plantusin

    Dacă este vorba de capsule, eu prefer să iau capsule moi. Sunt chiar ușor de înghițit și își fac efectul foarte repede. O cutie conține 15 capsule moi cu uleiuri esențiale. 

Fares Plantusin

    Beneficii: Susține fluidificarea și eliminarea sputei, calmează tusea productivă, reduce inflamația și decongestionează căile respiratorii.

    Ingrediente: ulei de seminţe de struguri, ulei esenţial de eucalipt, ulei gras de negrilică, ulei esenţial de dafin, ulei esenţial de lavandă spic, ulei esenţial de anason, ulei esenţial de şovârv, ulei esenţial de fenicul. 


    Cu aceste 3 produse poți începe să lupți împotriva răcelii sau a diverselor afecțiuni ale sistemului respirator. La final am mai lăsat un produs care mie îmi este foarte drag și îl beau în zilele răcoroase de toamnă cu o pătură pe mine. Este vorba de ceaiul de fructe de pădure.

Fares

    Acesta are un gust chiar delicios și ador să fac infuzii din el. Care este produsul vostru preferat de la Fares? Și din curiozitate, care este ceaiul vostru preferat?

    


Articol scris pentru SuperBlog 2021.



*Surse poze: arhiva proprie.

0 Comments