Făcând cumpărăturile de Crăciun am văzut niște produse noi la Yves Rocher pe care am vrut să le încerc. Am și intrat în magazin ca să aleg produsele potrivite. La început am vrut foarte mult să îmi cumpăr ceva din colecția Noel Pomme Rouge. Spre surprinderea mea totuși am optat pentru un produs din colecția Noel Thé Doré. Am mirosit câteva produse din ambele game și m-am gândit că am deja prea multe produse cu aroma celor din colecția Pomme Rouge. Apoi a urmat și alegerea produsului. Cum am deja foarte produse ca cele din colecție din alte magazine am ales să cumpăr un gel de duș exfoliant. Îmi plac la nebunie aceste produse însă au prețuri destul de mari dacă iei în considerare că totuși sunt doar geluri de duș.


     Deci gelul de duș exfoliant din colecția Noel Thé Doré a fost 18 lei și are 200 ml. Are o aromă naturală foarte plăcută care te relaxează instant. Culoarea gelului este de un galben foarte deschis și are mici particule de culoarea roșie care exfoliează pielea. Propusul conține extract de ceai, apă de albăstrele, uleiuri esențiale de citrice, eucalipt și elemi. Datorită uleiurilor de lămâie, portocală și mandarină de potrivește foarte bine în contextul Crăciunului dar nu este foarte puternic ca alte produse. Formula conține peste 98% ingrediente naturale, având o bază de curățare de origine vegetală. Astfel produsul este biodegradabil. Nu conține parabeni (folosiți la conservarea produselor și împiedică contaminarea acestora cu mucegai și bacterii; există și parabeni naturali) și etoxilați. Ambalajul este făcut din plastic reciclat și acesta la rândul său poate fi reciclat. Este indicat să nu fie folosit pe pielea iritată. 
     În concluzie, aș zice că produlul este foarte bun. Își face efectul foarte bine, lasă pielea moale, catifelată și cu o aromă excelentă. Mirosul prodului este foarte relaxant și plăcut. Mai ales fiind vorba despre un produs în mare parte natural prețul este unul foarte bun. Îl recomand cu mare drag!