2018 a fost un an special pentru mine. De foarte multă vreme încerc să scriu un blog, dar mereu a intervenit câte ceva sau am rămas fără inspirație. Recunosc, tema celorlalte bloguri este foarte diferită de cea a blogului actual, dar mi-a făcut plăcere să scriu și acolo. 
     Când am început să scriu pe keni ceva s-a schimbat chiar foarte mult în modul în care văd lucrurile, în atitudinea mea față de ceea ce scriu și modul în care scriu. Aventura a început cu #LikeYourself și va avea mereu un loc special în viața mea. Atunci am învățat să mă folosesc de fiecare oportunitate ce îmi iese în cale (m-am înscris în campana #LikeYourself când am văzut pe feed-ul de la facebook a reclamă de la Nivea). Am vrut să testez produse noi, fie ele de makeup, îngrijirea pielii sau chiar și electrocasnice. Fiind o fană a machiajului îmi place să cumpăr produse noi și blogul este locul excelent de a-mi spune părerea. Pe lângă asta mă înscriu în foarte multe concursuri pe facebook (ale marilor companii în general, nu chiar la orice postare). Astfel am câștigat deja un set de la Bic (cu multe alte surprize minunate) și un set de pahare și cafea de la Jacobs (nu a fost cea mai bună cafea, dar aveți deja părerea mea sinceră despre ea în postarea asta). Am avut ocazia de a testa și un expressor de cafea de la Tchibo. În continuare mă tot înscriu la concursuri mai interesante pe facebook, poate am noroc și câștig ceva, astfel voi putea scrie și despre lucruri pe care poate nu le-aș cumpăra neapărat. De asemenea sunt reprezentant Avon și în fiecare lună revin cu un review al produselor comandate recent. Cu timpul m-am înscris și la BUZZStore, unde mă inscriu în fiecare campanie. Din păcate până acum am fost aleasă doar în una dintre ele, dar sper ca pe viitor să fiu aleasă în mai multe campanii. Dacă vrei să te înscrii, o poți face aici.


     Încerc în continuare să îmbunătățesc blogul, să îl fac cât mai ușor de folosit. Nu mă pricep deloc la orice legat de informatică, dar YouTube și Google au devenit prieteni de nădejde, deci încerc să mă dezvolt și pe acest plan. De asemenea încerc să fac poze cât mai bune și încerc să le fac chiar eu, deși uneori am nevoie și de ajutor (mai ales la swatch-uri sau portrete). Mă descurc din ce în ce mai bine cu programele de editat poze și îmi ia mult mai puțin timp să editez ceva, ca la început. Am început să mă ocup tot mai mult și de instagram. Mă poți urmări dacă intrii aici sau mă cauți cu numele @kovacs.eni. I follow back :D.
     Pe lângă toate aceste povești însă vreau să îți mulțumesc ție. Da, tu! Îți mulțumesc din suflet că citești acesată postare și alte postări care apar aici. Fără tine nu aș putea face asta. Chiar dacă blogul este un simplu hobby și nu mă văd un influencer ca la carte îmi face foarte mare plăcere să văd că cineva îmi citește articolele. Asta mă împinge să scriu cât mai mult. Poate odată voi ajuta pe cineva cu vre-o postare. De foarte multe ori am căutat și eu unele informații despre diverse produse și nu am găsit nimic, deci sper vă fie de ajutor ceea ce postez. 
     În ultima vreme am postat destul de mult însă de anul viitor probabil voi scrie mai puțin și ne vedem doar odată pe săptămână. Va trebui să mă ocup și eu tot mai mult cu lucrarea de licență și mai ales în sesiune voi avea alte priorități. Cum spuneam blogul este un hobby. Probabil voi începe cu timpul să scriu și despre unele mici excursii, poate vă fac puțin chef de călătorit. Momentam am multe planuri, vom vedea ce voi putea realiza din ele. 
     Ne vedem curând, 
             Eni